folie schreef:Hey Speed, lang niet gezien. Heb je nou inmiddels al de juiste veren onder je fiets ?
(dan is die stuurdemper toch eigenlijk niet meer nodig ?

Hee hallo! Ja, ik rij nu bijna twee jaar met vering van van Laar. Valt me eigenlijk behoorlijk tegen. Slaan in het stuur doet ie nog steeds bij remknippen. Ook als ik hem achter wat minder rebound geef. Dus tsja... ik vind het geld verspild. Volgende keer kies ik misschien een ander dan van Laar. Ik ben nu trouwens een kilo of 5 zwaarder dan twee jaar terug en nu gaat het wel beter dan toen ik de vering net had aangepast. Sja... Wat moet je er van zeggen. Ik wil die kilo's toch wel weer kwijt
Stuurdemper heb ik voor mijn gevoel meer plezier van al moet ik zeggen dat ik er nu al 6 jaar mee rij dus heb ik geen idee meer hoe het zonder was. In de regel heb ik hem trouwens niet heel erg strak staan in Nederland. Ik weet nog wel dat ik het in het begin wel een verbetering vond. Hij is wat makkelijker in de hand te houden met rare zwiepers of onverwachte takken. Maar het is ook geen wondermiddel.