Achterveer probleem opgelost ?
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Nederlandse samenvatting? 
Ik kan er iets van maken met hydraulisch de veervoorspanning instellen, maar ben op dit moment te lui om het aandachtig te gaan lezen

Ik kan er iets van maken met hydraulisch de veervoorspanning instellen, maar ben op dit moment te lui om het aandachtig te gaan lezen

Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Het Grote BIG Injectie topic
Koop de achterschokbreker van een BMW 1150 GS. Liefst een kapotte want das lekker goedkoop. De schrijver had er eentje voor 17 euro. Sloop de hydraulische veervoorspanner eraf. Trek je Big-schokbreker uit elkaar en zet de hydraulische veervoorspanner tussen de veer en de twee voorspanmoeren. De moeren op de 'slapste' stand. Er hoeven maar twee kleine bewerkingen uitgevoerd te worden en het zaakje werkt
Resultaat: een Big waarvan de veervoorspanning gemakkelijk versteld kan worden. Ideaal voor mensen die vaak wisselend alleen, met passagier en met bagage rijden.
Zo, ik kan morgen veilig naar Europapark in Duitsland, want mn Duits schiet al aardig op

Zo, ik kan morgen veilig naar Europapark in Duitsland, want mn Duits schiet al aardig op