Hey Biggers,
Na mijn voorstel in het agenda topic kwamen er wel wat positieve reacties voor een asfaltrit rond de óóstgrens van ons land.
Bij genoeg interesse wil ik best een rondje organiseren. Ik heb echter niet echt de mogelijkheid om bij mij thuis nog uitgebreid voor- en na te praten.
Qua rondje heb ik drie voorstellen:
+-100km door Duitsland, met een tussenstop bij bikertreff "Felsenmuhle"
+-350km in en rond het Teutoburgerwald
+-70km door Twente
Qua datum zou ik zeggen eind juni/begin juli
Dus, wie gaat er mee, schaamrandjes wegpoetsen?
Thoran's Óóstelijke asfaltrit
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
Hey Thoran,
Vind het Teutoburgerwald wel interessant klinken. Nooit van gehoord, maar google.maps ziet er wel groen uit, anders dan de Botlek hier buiten
.
Trip van 350 km is een hele dag op pad, en met als vertrekpunt Enschede? Gerekend vanaf SpikeCity komt er nog.....eh.....eens 445km bij.
Da's voor mij persoonlijk meer iets om uit te smeren over twee-drie dagen, maar afhankelijk van de dag die geprikt gaat worden, lijkt het mij wel leuk.
Juni is prima, kan in de regel werk redelijk makkelijk schuiven, al heeft mijn voorkeur op een vr/za, zodat ik de dag ervoor en erna nog op mijn gemak huiswaarts kan rollen.
Zo, kop is er af...wie volgt?
Marco
Vind het Teutoburgerwald wel interessant klinken. Nooit van gehoord, maar google.maps ziet er wel groen uit, anders dan de Botlek hier buiten

Trip van 350 km is een hele dag op pad, en met als vertrekpunt Enschede? Gerekend vanaf SpikeCity komt er nog.....eh.....eens 445km bij.
Da's voor mij persoonlijk meer iets om uit te smeren over twee-drie dagen, maar afhankelijk van de dag die geprikt gaat worden, lijkt het mij wel leuk.
Juni is prima, kan in de regel werk redelijk makkelijk schuiven, al heeft mijn voorkeur op een vr/za, zodat ik de dag ervoor en erna nog op mijn gemak huiswaarts kan rollen.
Marco
Laatst gewijzigd door Ouwe Reus op wo mar 19, 2014 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Nee, nog niet weer mee bezig geweest. Denk dat als ik weer zin/tijd/geld heb em op stuur naar Haan wheels om te laten spaken. Is de goedkoopste optie.dhc6 schreef: Heb je je voorwiel al klaar?
Daarnaast zit ik nog een beetje met het probleem van de km-teller. Ik vind zo'n fietstellertje niet zo mooi staan...
Ducati 748 & DR BIG
Mocht je ergens willen slapen dan zitten er hier dichtbij twee hotels: http://www.drienerburght.nl/ en http://www.edenhoteldebroeierd.com/, maar die zijn beide niet echt goedkoop (wel op kruipafstand van de campusOuwe Reus schreef:Hey Thoran,
Vind het Teutoburgerwald wel interessant klinken. Nooit van gehoord, maar google.maps ziet er wel groen uit, anders dan de Botlek hier buiten.
Trip van 350 km is een hele dag op pad, en met als vertrekpunt Enschede? Gerekend vanaf SpijkeCity komt er nog.....eh.....eens 445km bij.
Marco

Rondje Felsenmuhle is ook een aanrader en dat kan je wel op 1 dag rijden

Ducati 748 & DR BIG
Ducati 748 & DR BIG
-
Eeeh tenzij wij ook een filmpje maken en ook versneld afspelen nee eh ja eh nu ja je weet wel 

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik ben nog een BIG tegengekomen die zo makkelijk op de 200 zitLeo schreef:Is het filmpje ook een indicatie van de snelheid die gehanteerd gaat worden ?Thoran schreef:Klein voorbeeldje van hoe de wegen in Teuto zijn

Maareh wat mij betreft wordt het gewoon verstandig hard rijden, niet asociaal hard.
Ducati 748 & DR BIG
Nope, tot nu toe zijn we nog maar met z'n tweeën en in dat geval laat ik het liever niet doorgaan. Dan duik ik wel een keertje in m'n eentje spontaan teuto in, ipv van te voren te plannen en maar hopen op lekker weer.
Ducati 748 & DR BIG