uitlaatbocht DR750

gratis adverteren voor particulieren

Moderator: ghulst

Plaats reactie
celsa
Contacteer:

Hey jongens, mijne maat (den Dirk) zoekt voor zijn project een uitlaatbocht van een DR750
Hij is bezig aan een replica van Gaston Rahier voor de rallye die we gaan rijden elk jaar in Frankrijk

Iemand (Cor-Zappa-Leo....) die wat heeft liggen voor een normale prijs?

alvast bedankt!
dhc6

Heb er 3 liggen, kan er 1 naar je sturen per post (kosten voor jou). PB me je adres maar, ben de 26ste weer thuis.

R
Porcs sont l'avenir (varkens zijn de toekomst en houden de slechten uit de buurt)
futurist

ik heb ook nog een fatsoenlijke liggen, het bedrag is zo groot als de sponsering die ik dan bij draag. Kan iedere dag opgehaald worden in Essen en daar wordt dan nog een bak koffie bijgeleverd voor de terug reis.
futurist

PS Celsa het is niet direct naast de deur maar een leuke trip binnendoor met de motor, buis kan in de rugzak.
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
celsa
Contacteer:

futurist schreef:ik heb ook nog een fatsoenlijke liggen, het bedrag is zo groot als de sponsering die ik dan bij draag. Kan iedere dag opgehaald worden in Essen en daar wordt dan nog een bak koffie bijgeleverd voor de terug reis.
futurist

PS Celsa het is niet direct naast de deur maar een leuke trip binnendoor met de motor, buis kan in de rugzak.
Cor, ik kom graag eens af voor een bakje koffie, dan kan ik gelijk de uitlaatbocht voor Dirk mee nemen.
Ik spreek eerst Dirk hier eens over en je hoort het wel,

Rene, ook bedankt voor het snel reageren en aanbieden van de pijp, maar via Cor is het toch makkelijker!

Wat een luxe, (had ik dan toch beter een BIG gekocht dan een XL :roll: :)
Plaats reactie