Te koop kofferrek met koffers
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Heeft op mijn SR43 gezeten:
Te bezichtigen/op te halen in Amsterdam.
50 euro lijkt me een mooi bedrag.
Edit: en terwijl iedereen hieronder gezellig doorbabbelt zijn rek en koffers verkocht.
Te bezichtigen/op te halen in Amsterdam.
Edit: en terwijl iedereen hieronder gezellig doorbabbelt zijn rek en koffers verkocht.
Laatst gewijzigd door eindgebruiker op vr mar 07, 2014 21:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeker weten, een heel KLEIN prijsje!eindgebruiker schreef:
Jammer dat ik net voorzien ben
Yesterday is history.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Tomorrow is a mystery.
Today is a gift. That’s why it’s called the present.
Aber das ist ohne koffer...Leo schreef:mocht iemand ook zo`n setje zoeken
Ducati 748 & DR BIG
Het Grote BIG Injectie topic
NIemand wil die zwarte plastics eraan en gaat voor alu koffers maar ik ben de flauwste niet : alstublieftThoran schreef: Aber das ist ohne koffer...
Ships das waar ook. Was ik al helemaal vergeten van toen ik nog alu`s had.frankn schreef: Gebruikers nemen tassen.
Om alles in 1 keer in je alu koffers te krijgen stop je het eerst in tassen van :
En dan heb je in 1 keer alles bij je om zo het hotel in te lopen.
Dank voor de tip FrankN !
Nope. Alditassen pastten perfect in die alu`s.frankn schreef:Ga je vreemd?
Vandeweek nog wit + geel + grondlak gehaald voor de kappen van het project.frankn schreef:What happened to the action?
Bij de kassa realiseer je je hoe je al die jaren genaaid bent door andere winkels
@ Edwin: ik denk dat jij het over de waterdoorlaatbaarheid hebt ( of zilverfolie tegen afluisteren CIA ), ik heb het over dat je niet de koffers los hoeft te koppelen om je spullen mee naar binnen te nemen.
Ben bang dat tassen wegfikken tegen m'n uitlaat aan...frankn schreef:Alleen posers gaan voor alu koffers.
Gebruikers nemen tassen.
Ducati 748 & DR BIG
- de antrapper
Hoe krijgen jullie het voor elkaar,
al na één posting is de topic al weer naar de kloten, ongelooflelijk
Foei !!
al na één posting is de topic al weer naar de kloten, ongelooflelijk
Foei !!
Big Bigger Tiger en weer Big
- de antrapper
- Edwin
- Contacteer:
Hahaha, dat zilverpapier was bedoeld om, op simpele wijze, die lelijke zwarte plastic koffers om te bouwen naar mooie alu koffers. Maar dat kwam niet helemaal door geloof ik
Koffers zijn prima hoor, interesseert mij ook keine holle was andere ervan vinden. Veel gebruiken zal ik ze ook niet, maar kan misschien wel eens een keer handig zijn. Groter probleem is dat ze gedeeltelijk gemonteerd dienen te worden op het originele uitlaatsysteem, en dat heb ik niet meer hahaha. Maar komt goed, wat afstandbussen maken, en rechter passagiersteppie aanpassen, en dan moet het passen
Koffers zijn prima hoor, interesseert mij ook keine holle was andere ervan vinden. Veel gebruiken zal ik ze ook niet, maar kan misschien wel eens een keer handig zijn. Groter probleem is dat ze gedeeltelijk gemonteerd dienen te worden op het originele uitlaatsysteem, en dat heb ik niet meer hahaha. Maar komt goed, wat afstandbussen maken, en rechter passagiersteppie aanpassen, en dan moet het passen
Assumption is the mother of all fuck ups
Lol, ik heb gelijke 2 koffers, alleen met yamaha stickers aan binnenzijde en yamaha plaatje op deksel koffer.
Komen van een diversion zo goed als nieuw. Zijn flinke bakken. Heb ze in ieder geval nooit erop. Ben bang dat ik ergens blijf haken.
Met mijn geluk.
Mocht iemand interesse hebben in een blauwe topkoffer van GIFI met draagsysteem voor de DR800S hoor ik het graag.
De kleur is blauw en is een heel beetje erg verweerd en gebruikt.
Maar wel functioneel en met sleutels (minstens 1 valt me in).
Komen van een diversion zo goed als nieuw. Zijn flinke bakken. Heb ze in ieder geval nooit erop. Ben bang dat ik ergens blijf haken.
Met mijn geluk.
Mocht iemand interesse hebben in een blauwe topkoffer van GIFI met draagsysteem voor de DR800S hoor ik het graag.
De kleur is blauw en is een heel beetje erg verweerd en gebruikt.
Maar wel functioneel en met sleutels (minstens 1 valt me in).
- de antrapper
Das nou echt een reiskameel