OTR Staphorst 2013

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
JoeBaR

zijn er nog noppenforummers geweest in staphorst ?

en wat vond je er van ?

wij vonden het super , goed weer , goed verzorgt , vlotte keuring/inschrijving en een toffe route wat iets zwaarder (en daardoor leuker) werd door de nattigheid .

helemaal top en dus volgend jaar weer .
4 strokes only !!
76 VETTE

Weet je zeker dat je het over de OTR rit van de 28e Dec in Staphorst hebt?
Want; tenzij je een van de eersten (of een van de laatsten) was zou je ook hebben moeten zien dat er een rij van 200+ motoren in één lange rij stond aan te schuiven voor het keuren... :mrgreen:

Voor de rest kan ik me alleen maar 100% bij jouw mening aansluiten; SUPER was het.
Juist het feit dat de eerste ronde behoorlijk natte modder had die bij de tweede ronde behoorlijk droger/vaster geworden was maakte dat je gewoon 2 verschillende ritjes reed.. Cool!!
Heb me echt goed vermaakt en inderdaad; volgend jaar graag wéér!! 8)
You never know how fast you can go, until you fall down...
JoeBaR

wij waren er even na 10 u , er stond een behoorlijke rij , we hebben toen besloten om eerst om te kleden . toen naar de inschrijving gegaan en toen was de rij al een stuk korter en het ging vlot door .bijvoorbeeld Markelo , dat was pas het toppunt van geklooi bij inschrijven , dat duurde me daar toen echt veel te lang.
4 strokes only !!
76 VETTE

Ah ja.... dat klopt wel; wij waren om half 10 daar en ik heb 3 minuten in die lange rij gestaan; toen terug naar auto om op mijn gemak eerst om te kleden, wat te bikken en daarna scheelde het wel veel inderdaad. Toen schoot het redelijk goed op.

De rit zelf maakte daarna alles weer goed... :mrgreen:
You never know how fast you can go, until you fall down...
Plaats reactie