Yamaha 450 WRF

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
gielbielen

Hallo iedereen,

Ik ben 18 jaar en studeer in Leuven (woon in Limburg), maar ben altijd al een grote
motofan geweest. Van toen ik nog een klein kind was, reed ik al met moto's en heb het altijd gedaan.

Nu ben ik op internet een Yamaha WR450F tegengekomen (volledig enduro nog) en ben aan het twijfelen.
Ik zou deze gebruiken enkel in het weekend (aangezien ik door de week in leuven zit) en in de zomer toch heel wat.
Nu woon ik langs een groot bos, dus daar niet van.. maar in de zomer zou ik er toch mee op straat willen rijden
(ben hem dan van plan om te bouwen tot supermotard; en ik weet dat hier veel kosten mee gemoeid zijn, maar die
beslissing heb ik al gemaakt :D )

Nu vroeg ik mij nog af of dit dan een geschikte moto is voor mijn gebruik? Dus in de weekends wat rondrijden (desnoods wat in het bos), en op mooie
dagen en in de zomer gewoon de weg op.

Nu heb ik deze moto dus op het oog en ga ik deze week eens kijken ; http://nl.kapaza.be/limburg/mooie-yamah ... 755178.htm
Zijn er dingen waar ik rekeningen mee moet houden of zijn hier in verband met andere zaken nog tips?

mvg
gassen

Wegen? Waar wij gaan zijn geen wegen!
EXC450-R / KLX250
Wim72

kheb nog een setje excel wielen liggen
max 500km mee gereden, indien interesse laat le maar iets weten

gr
wim
One Life, liv't!!
Plaats reactie