OTR Noordwolde RIP

OTR-ritten, enduro's, crosswedstijden, roadbookritten, reizen, enz.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
mouser

OTR Noordwolde is wederom afgelast. Landeigenaren, Maatschappij van Weldadigheid en SSB verlenen geen medewerking.

Landeigenaar...mwah kan ik nog een keer snappen het is het land van de boer.

Maatschappijvan Weldadigheid: clubje dat zich bezighoudt met geschiedenis en het plaatsen van monumenten op de unesco lijst. Waar doen ze het van? Vast subsidie, gelieerd aan Provincie. Overigens, PI Veenhuizen, (iets waar de MvW belang bij heeft) staat op nominatie lijst Unesco maar staat op het punt volledig te sluiten - bezuinigingen.

SBB: daarvan weten we allang dat ze alles doen om onze hobby de nek om te draaien.

Goed, laatste 2 partijen hebben blijkbaar een forse vinger in de pap, alhoewel we het hier over openbare zandwegen hebben die publiek bezit zijn, één dag per jaar gebruik door OTR liefhebbers zou geen punt mogen zijn.

Het zou prachtig wezen als laatste 2 partijen op termijn kapot bezuinigd worden, wat ze doen en waarvoor ze staan zegt mij niks. Om nog maar te zwijgen over geldverslindende wildoversteek projecten over snelwegen zodat de hertjes kunnen doorlopen.

Spijtig van de rit, Noordwolde was altijd leuk. Reden die word opgegeven is dat men vreest voor meer wildcrosserij, want dat schijnt ieder weekend het geval te wezen in die regio. Zie de link.

http://www.rensportnoordwolde.nl/offroad (knip en plak in je browser)

Rensport Noordwolde verwijst ook naar de wildcrossers die de OTR rit om zeep hebben geholpen. Dat is ietwat kort door de bocht: ik denk dat overheden en alles wat daarmee te maken heeft nog steeds niet doorhebben dat er meer behoefte is dan dat er mogelijkheden zijn.

Mijn mening: jongens blijf lekker OTR rijden, of wildcrossen. Fuck het gezag en gewoon lekker doorknallen, met respect voor wandelaars en paarden. In mijn regio gaat het nog prima, ondanks dat er ooit een kapitaal is uitgegeven aan electrische motoren en oefen mogelijkheden om ons te pakken. Nog nooit zo'n pipo in het bos gezien overigens. De strijd tegen ons zal langzaam doodbloeden verwacht ik, daar is op termijn geen budget meer voor.

Rest mij Rensport Noordwolde te bedanken voor de prachtige kilometers, SBB en andere geitenwollensokken de rambam toe te wensen en alle OTR rijders: veel plezier en veilige kilometers, waar je die dan ook rijden wilt.
wr450f'05

De beste reactie is om de ritten niet meer door te laten gaan.

Mocht dat ooit hier het geval zijn dat dat soort natuur knakkers hier de offroad ritten gaan tegenhouden gaat er bij heel veel mensen hier de kentekenplaten eraf en rijden maar.

Trouwens net terug van Hengelo, heerlijk ritje daar.
CRF450X '08
mouser

Zo is dat; vermindering van mogelijkheden = meer wildcrossen.

Wat betreft de bezuinigingen: http://www.dvhn.nl/nieuws/nederland/art ... atuurclubs'

Natuurrakkers kosten teveel en leveren te weinig op; hier zal naar verwachting flink in gesneden gaan worden en terecht wat mij betreft.

Voor ons OTR rijders alleen maar gunstig.
KTM_Wimpie

Het zal weinig zin hebben maar ik vind het een beetje dom gelul met je wildcrossen.
Verneuk de zooi maar, ik heb schijt aan alles of niet? Fatsoen is ook nog een dingetje namelijk.
KTM en/of HONDA
thumper

Als je je netjes gedraagt is de kans ook groot dat je niks over houdt.
Goed voorbeeld zijn de crossbanen in noord holland.
mouser

Zo is dat Wimpie. Fatsoen is idd van belang.

Het is alleen zo jammer dat we dat andersom ook niet terugkrijgen, met het voortdurend terugdringen van mogelijkheden.

Wat ook jammer is, dat het zo ongeveer onmogelijk is om OTR rijders te mobiliseren om voor ons gezamenlijk belang te strijden.

Dus...als er geen mogelijkheden meer zijn verkoop jij je brommer en gaat gewoon niet meer rijden?

Ik kies er dan voor om mijn eigen ritje te rijden, het is niet anders. Dan maar dom.
KTM_Wimpie

He Mousser,

Overal worden de mogelijkheden beperkter, dat ben ik met je eens maar we krijgen er ook weer af en toe ritjes bij of terug (offroad ritten gebeuren). NL is redelijk dicht bevolkt, dan moet je met elkaar er wat leefbaars van maken toch? Ieder zo zijn wensen en behoeften. Je kunt ook verhuizen naar Roemenie of Polen (om de verkoop van mijn brommers in dezelfde context te zetten), daar is plek zat.

Ik kan me de 10 geboden nog herinneren voor de offroad rijder. Als we het dan over een mobiliseren hebben, dan was dat toch wel aardig gelukt dacht ik zo. Nu ja. Ik ben geen politie agent en woon al helemaal niet bij je in de buurt, dus mijn zegen heb je maar het is wat kort door de bocht is mijn idee.

De inschrijvingen voor 1 december, Zelhem en de afmelding van Noordwolde is ook bij de KNMV de deur uit, dus ach, we kijken maar weer uit naar de 28ste he!
KTM en/of HONDA
Plaats reactie