KTM 200EXC carburator instellingen
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: zo okt 24, 2010 18:55
- Locatie: Kortenaken (BE)
delete
Laatst gewijzigd door Senne Mathues op zo dec 09, 2018 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 137
- Lid geworden op: do nov 20, 2008 17:04
- Locatie: drachten
Hoe rijdt ie met de gasnaald op de 4e positie dan?
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
Senne,
die kitjes heb je voor rond de 70 euro, inclusief verzending.
Heb je al nieuwe wol in de einddemper gestoken?
We zullen die 200 de komende weken eens fatsoenlijk zien af te stellen
Gery
die kitjes heb je voor rond de 70 euro, inclusief verzending.
Heb je al nieuwe wol in de einddemper gestoken?
We zullen die 200 de komende weken eens fatsoenlijk zien af te stellen
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
-
- Berichten: 18
- Lid geworden op: zo okt 24, 2010 18:55
- Locatie: Kortenaken (BE)
delete
Laatst gewijzigd door Senne Mathues op zo dec 09, 2018 20:37, 1 keer totaal gewijzigd.
gewoon rechtstreeks in de VS bestellen bij JD.sven87 schreef:Waar kan je deze setjes eigenlijk bestellen want zou mij ook wel 1tje willen aanschaffen voor men 200
k kan ze vinden in Amerika maar nergens in België of Nederland...
Taks hebben ze mij nog nooit aangerekend (te lage totaalwaarde van het pakketje?).
De USD is iets geappreciëerd tov de Euro, maar 't verschil is nog altijd voldoende om uw verzendingskosten te dekken.
Ik heb altijd een goed resultaat gehaald met JD kits,
en de voornaamste reden waarom ik ze koop ipv losse onderdelen,
is het feit dat JD er meestal juist op zit qua instelling.
Je moet geen dagen zitten prullen met een doos naalden en sproeiers om de juiste set up te vinden.
Gery
'12 250 EXC-F 6 Days
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
'99 200 EXC (uit nostalgie...)
Ride it like you stole it!
Jij geeft aan dat hij sputtert in de lage toerentallen, ik heb altijd geleerd dat je gasnaald pas zijn werk gaat doen in het middengebied en dat het lage geregeld wordt door je luchtregelschroef en je stationairsproeier
Hoe je die afstelt is vanuit de standaardinstelling (meestal 1 1/2 tot 1 3/4 uitdraaien vanaf dicht) gaan draaien tot het toerental gaat veranderen in zn laag en in zn hoog en hier het midden van nemen.
en werkt je acceleratiepompje wel kan je zien door (zonder draaiende motor) in de inlaatkant te kijken , bij het gasgeven moet er een straaltje benzine uit spuiten, zoniet bestaat de kans dat het kanaaltje verstopt zit (inspuiten met ontvetter en doorblazen met hogedruklucht)
De mijne was verstopt en hierdoor sputterde die
succes
Hoe je die afstelt is vanuit de standaardinstelling (meestal 1 1/2 tot 1 3/4 uitdraaien vanaf dicht) gaan draaien tot het toerental gaat veranderen in zn laag en in zn hoog en hier het midden van nemen.
en werkt je acceleratiepompje wel kan je zien door (zonder draaiende motor) in de inlaatkant te kijken , bij het gasgeven moet er een straaltje benzine uit spuiten, zoniet bestaat de kans dat het kanaaltje verstopt zit (inspuiten met ontvetter en doorblazen met hogedruklucht)
De mijne was verstopt en hierdoor sputterde die
succes