gezocht van SR43

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
futurist

collega's
de SR41 heeft het bijzonder goed gedaan tijdens de "trail" run door Zweden, gedeeltelijk gereviseerd en gerepareerd blok met onbekende km stand heeft de bijna 4000km in 6 dagen voorbeeldig doorstaan. 300cc olie gebruikt en gelekt en een brandstof verbruik wat van 1:15 naar bijna 1: 22 is gegaan gedurende de trip. onderweg alleen een ketting moeten kopen omdat de ketting veel slechter was als beoordeeld/gedacht ook af gaande op de slijtage van de tandwielen.
hij is gisteren dus vertrokken in een container richting IJsland.
MAAR............................
ik vind de SR43 zijn vermogen en koppel toch ook wel erg fijn en ook het modernere uiterlijk begint me steeds meer aan te staan, hoewel de OER Big nog het mooist is uit zijn tijdsbeeld.
Daarom wordt ook de SR43 helemaal opgeknapt, omdat ik er hier maar één van heb is het qua onderdelen moeilijker. ik heb verschillende keren geprobeert er één voor de onderdelen te kopen maar dat is me telkens mislukt. het blok is prima met zijn echte 24000km maar bodemonderzoek en de iets beschadigde start die ik had met de SR43 toen ik hem kocht vraagt wat werk. ik heb alle tupperware en een goede basis.
ik mis alleen nog een recht onbeschadigd kuipframe en het achterspatbord compleet incl hardware (bevestiging)
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Zwaailicht

He Futurist,

Heb je al eens bij onze Duitse collega's geprobeerd?? :?:
Daar zijn een paar "Schlachten" aan de gang, misschien dat je daar wat vindt. Ik en er voor de SR43 al een paar keer geslaagd en voor niet teveel geld 8)
Greetz,
Hans

KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Plaats reactie