gelukkig ben ik er zonder kleerscheuren vanaf gekomen, in tegenstelling tot Onne,maar één van mijn andere projectjes heeft het loodje gelegd. daar staat tegenover dat Onne n og iets over heeft om weer op te knappen.
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 7d0cea6a23
het zinkt nu pas in, ik was er eerst nonchalant over en € 600 (wat het project incl gekregen auto tot nu toe heeft gekost, alles zelf gedaan en natuurlijk als bandenman goedkoop goede bandjes opgesnord) is niet niks maar dat was allemaal al betaald. zonde van de nieuwe remmen die er vorige week zijn op gegaan. en de dingen die ik er nog aan wilde doen. toch vreemde gevoelens zo machteloos te staan, niemand stopt er ook geen vrachtwagen met brandblussers van 10 kg aan hun truck. het zou maar als gezinnetje je enige vervoermiddel zijn waar je laatste centjes in zitten. toch wel heftig als je het zo langzaam tot niets ziet veranderen. gelukkig heb ik zelf niks, een beetje schrale keel van de dampen die er heel snel om je heen zitten. viel me op dat ik heel rationeel heb gehandeld, geen paniek of zo en verstandig gedragen. zelfs volgens oom agent, en die is het meestal niet echt met me eens................
greetz Futurist
blijken van medeleven en aanbiedingen van een renault 5 bestel (geen express) van 25 jaar oud (belastingvrij) die niet mooi maar wel roestvrij zijn (geen tijd om dat ook nog op te knappen) kunnen hiet geplaatst worden.
pechdag
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Ai Cor,
Zonde man en heel lullig dat er niemand stopte
Zonde man en heel lullig dat er niemand stopte

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- Edwin
- Contacteer:
Balen Cor, zeker als je machteloos moet toekijken hoe je project in vlammen opgaat...en idd jammer dat niemand zich geroepen voelde jou te helpen. Nog een reden kunnen vinden waar het fout ging?
Edwin
Edwin
Assumption is the mother of all fuck ups
ik heb nog even een blik onder de motorkap kunnen werpen en zag dat de mechanische brandstofpomp uit het blok "hing" ik denk dat de bakkeliet ring die bij die ouderwetse blokjes er tussen uit is geklapt. hij stond al een paar weekjes stil en er lagen een paar druppels olie onder, terwijl die echt lek vrij is. ik had al eerder de olie druk zender moeten vervangen omdat die ook heel onschuldig een paar drupjes lekte. toen de motor stil viel hoorde ik ook "ploep". Het hete oli en misschien ook benzine mengsel was op het blok zo ontstoken natuurlijk.
jammer en totaal onverwacht omdat ie technisch echt piekfijn in orde was gerestaureerd.
greetz Futurist
jammer en totaal onverwacht omdat ie technisch echt piekfijn in orde was gerestaureerd.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
- de antrapper

En een roestvrij 5 je is zeker zeldzaam, in de volgende dus maar een 2 kg blusser mee.
HansD
Big Bigger Tiger en weer Big 

-
Jammer man ...... triest om zo'n icoon (mag je een R5 toch noemen) in vlammen te zien opgaan ..... 

Greetz,
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008
Hans
KTM 990 Adventure White 2013
KTM 530 EXC 2008