Je zou denken dat i nog op de camping staat door te starten maar volgens mij zien ik hem toch echt hier voorbij rijden.........
LEO
Vraag voor de tsjechiëgangers 2010
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
aaaah, den dieje.
Als ie t is heeft ie m toch weer aan de praat gekregen. Wel jammer eigenlijk.
Een beetje die hollanders uitlachen. Maar wie stonden er s'avonds bij de offroadrit, "de hollanders".
Als ie t is heeft ie m toch weer aan de praat gekregen. Wel jammer eigenlijk.
Een beetje die hollanders uitlachen. Maar wie stonden er s'avonds bij de offroadrit, "de hollanders".

DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
We hebben wel veel in Zoetermeer: een ski helling, een wildwaterbaan, klimmuur, een curlingbaan, maar nog geen grotten. Wel een grote afvalberg (daar ligt die ski baan op), misschien kunnen ze daar wat grotten maken.
Als jullie een schep meenemen, kan je ook wel het kruipluik in, alleen schep je dan eerder een ondergronds zwembad dan een grot.
Ik heb wel nog een soort open schuur, dan kan je met een beetje fantasie ook nog wel doorheen rijden. Moet je wel een paar keer steken. En als je heel lief kijkt (naar mijn vrouw) dan mag je via de tuindeur door de kamer naar de voordeur, maar geen burnout maken op de houten vloer. In de gang mag dat dan weer wel, daar liggen tegels
Zo zie je maar: Zoetermeer, onbegrensde mogelijkheden!
OJ
Als jullie een schep meenemen, kan je ook wel het kruipluik in, alleen schep je dan eerder een ondergronds zwembad dan een grot.
Ik heb wel nog een soort open schuur, dan kan je met een beetje fantasie ook nog wel doorheen rijden. Moet je wel een paar keer steken. En als je heel lief kijkt (naar mijn vrouw) dan mag je via de tuindeur door de kamer naar de voordeur, maar geen burnout maken op de houten vloer. In de gang mag dat dan weer wel, daar liggen tegels

Zo zie je maar: Zoetermeer, onbegrensde mogelijkheden!
OJ