Gelieve deze petitie te tekenen, tegen het wetsvoorstel dat de doodsteek van het Vlaamse MX (en andere gemotoriseerde sporten) zal betekenen.
http://www.joelsmets.be/Joel/2003pages/petitie.htm
Petitie tegen het Vlaamse anti-mx wetsvoorstel
Moderator: ghulst
idd,je mag deze link natuurlijk ook op andere forums posten of doorsturen naar vrienden/familie/...Bart M schreef:Is toch niet nodig, hier nog eens bevestigen dat je de petitie getekend hebt ? Dát je ze tekent is veel belangrijker, lijkt me !
-
- Contacteer:
had de petitie ook ondertekent maar niet bevestigt hier heb ook de link op andere forums gepost en naar al mijn email adressen doorgestuurt
Enduro toffe sport
je bent zeker niet alleen,iedereen die crosst of er in zekere zin mee te maken heeft kan er niet meer tegen!België is nu eenmaal een apenlandRacernix schreef:Ok, ok sorry maar ik ben nogal gespannen sinds die zever van het MX (en andere gemotoriseerde sporten) afschaffen ter sprake kwam.
en binnekort zin er geen belgische motocrosskampioenen meer maar kampioenen in vogelobservatie en onkruid kweken
![Rollende ogen/Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
was ik,vergeten in te loggen!
Done!
Inderdaad, te gek voor woorden
En je weet 't, zodra er maar één land in de EU met zulke gekke voorstellen komt, staat Nederland vooraan om ze over te nemen (Noord-Holland nu geheel zonder MX-circuit, bijvoorbeeld.....!!)
Arnaud.
Inderdaad, te gek voor woorden
![Kwaadaardig of Boos/Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
En je weet 't, zodra er maar één land in de EU met zulke gekke voorstellen komt, staat Nederland vooraan om ze over te nemen (Noord-Holland nu geheel zonder MX-circuit, bijvoorbeeld.....!!)
Arnaud.
meer plezier NAAST de weg
www.noxian.nl
www.noxian.nl