Hallo allemaal,
Ik ga met gezin op vakantie naar de dordogne. Nu vraag ik me af zijn daar motorcross mogelijkheden (kan op MX banen niets regionaals vinden) en/of kun je daar leuk off road rijden -zonder lokalen met een hagelgeweer achter je aan te krijgen.
Ik twijfel of ik mijn KTM-tje zal meenemen, de omgeving is daar iig mooi om een beetje rond te toeren...
off road dordogne
Moderator: ghulst
KTM 250 EXC 2012
X KTM 250 EXC 2007
X KTM 250 EXC 2007
- roadrunner
hallo wij zijn er vorig jaar geweest in de streek van sarlat en souillac en prachtige wegetjes en baantjes tegen gekomen waar er veel lokale enduro mannen ook rijden,min punt de mijne stond thuis(grrrrr) dus mijn antwoord als je de uwe kan mee doen zezker niet laten hoor
pluk de dag
Daar zijn wij afgelopen jaar ook geweest ja
Heerlijk daar!
We zaten daar in een huis met ontzettend veel grond.
Ik baalde echt dat ik de crosser niet mee had genomen!
Maargoed, je kon bij ons ook gewoon met de crosser zonder kenteken over de weg knallen.
Ik denk dat je er zat kan crossen.
En anders, wie niet probeert, weet het niet
Heerlijk daar!
We zaten daar in een huis met ontzettend veel grond.
Ik baalde echt dat ik de crosser niet mee had genomen!
Maargoed, je kon bij ons ook gewoon met de crosser zonder kenteken over de weg knallen.
Ik denk dat je er zat kan crossen.
En anders, wie niet probeert, weet het niet
Update: ik ben er geweest - zonder motor. Ik had geen zin om langzaam met een kar te rijden en vond het teveel gedoe.
Nou dat was maar goed ook. Bloedjeheet de hele dag, de singletracks in bergen niveau romaniacs. Verder duffe lange stofpaden en glooiende weiden waar je niet mag rijden.
Er was een crossbaan, vol met dikke rotspunten en maar 2 dagen per maand open. Als je daar wil rijden, dan met een groepje en in een andere tijd van het jaar gezien de temperatuur.
Wel veel BBQ en bier en luieren ook mooi
Nou dat was maar goed ook. Bloedjeheet de hele dag, de singletracks in bergen niveau romaniacs. Verder duffe lange stofpaden en glooiende weiden waar je niet mag rijden.
Er was een crossbaan, vol met dikke rotspunten en maar 2 dagen per maand open. Als je daar wil rijden, dan met een groepje en in een andere tijd van het jaar gezien de temperatuur.
Wel veel BBQ en bier en luieren ook mooi