Weer probleem aan 120

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Plaats reactie
bullrider
Berichten: 63
Lid geworden op: wo jan 27, 2010 12:14
Locatie: west-vlaanderen

Vandaag ben ik na een heel tijd terug gaan rijden met mijn Big (750).
Nu hij starte direkt reed perfect.
Tot dat ik 120 wilde gaan rijden voor intehallen,dan valt alles uit toerental 0 tr moet ik dan snel mijn koppeling hendel in nemen en terug laaten schieten en rij hij weer verder :? . Ik geraak niet boven de 120 zonder dat hij stil val.t'er info dan draai mijn motor aan 5000tr.
Hopelijk kan mij iemand raad geven ,want zou volgende maand naar sandbach willen gaan maar met dat probleem zal het moeilijk lukken.
Ieder raad is welkom :roll: thanks
T'leven is hard, een boom ook
celsa
Berichten: 1269
Lid geworden op: za dec 22, 2007 16:29
Locatie: Oud-Turnhout
Contacteer:

Benzine toevoer ????
Andre
Berichten: 347
Lid geworden op: zo okt 29, 2006 21:00
Locatie: Paramaribo, Suriname, South America
Contacteer:

In verkeerde richting geplaatste benzine filter??
futurist
Berichten: 3406
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

ik denk eerder aan een slecht contact wat bij het rpm (5000) echt verbreekt, probeer eens in de lagere versnellingen rustig naar die 5000rpm te gaan. na een tijd stilstaan zouden problemen met de brandstof zich uiten in lekken, stotteren en niet trekken. niets van dit alles dus waarschijnlijk een geval coorrosie aan een electrische verbinding.
succes Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
bullrider
Berichten: 63
Lid geworden op: wo jan 27, 2010 12:14
Locatie: west-vlaanderen

Zal alles nog eens na kijken,dank voor snel reactie eerst mischien nieuw filter en dan ja alles na kijken he
T'leven is hard, een boom ook
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Controleer ook de stekkers die op de bobines zitten, als die niet goed contact maken gaat ie ook niet lekker, en of de zijstandaard soepel gaat en de beveiliging goed indrukt..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Frans van Roosmalen
Berichten: 796
Lid geworden op: zo okt 05, 2008 23:01

HET KAN OOK HET ONTLUCHTINGSSLANGETJE VAN JE CARBS ZIJN ALS DIE EEN BEETJE AFKNELT KOM JE BENZINE TEKORT. IS MIJ OVERKOMEN RUSTIG RIJDEN IS GEEN PROBLEEM MAAR BIJ HOGE TOEREN GAAT IE STTTTTTOTTTEREN :D SUC6
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
Plaats reactie