franchimont
Moderator: ghulst
- roadrunner
hallo vraagje,zijn er mensen van op forum hier die zondag 26 februari 2012 mee rijden in franchimont belgie,rit van ongeveer 120 km,info op www.mupn.be,kunnen maby afspreken om samen te rijden hoor het wel
pluk de dag
ligt eraan wat voor weer het tegen die tijd is, al meerdere malen gereden maar bij vorst en sneeuw is het een groot gevecht met boomwortels die je niet kan zien
We beslissen altijd pas op het laatste moment
We beslissen altijd pas op het laatste moment
- roadrunner
inschrijving is tot 1 februari he dacht ik,ja welk weer het zal zijn dat weten we nie he,lekker drassing zoals steeds he
pluk de dag
Ik heb deze rit al 2 keer gereden. Vettig, vettig en nog een vettig De hoogteverschillen vallen wel mee maar het is sporen rijden en met sporen bedoel ik sporen, knieen hoog opgetrokken en voeten vooruit . Als het regent is het NOG prettiger/vettiger maar het is en blijft een mooie rit.
Wij gaan er dit jaar weer heen met enkele "slijkduivels".
Advies; motor zo snel mogelijk reinigen wat anders word het bikwerk.
De klei daar is van TOP kwaliteit
Wij gaan er dit jaar weer heen met enkele "slijkduivels".
Advies; motor zo snel mogelijk reinigen wat anders word het bikwerk.
De klei daar is van TOP kwaliteit
vorig jaar gedaan, was lang bezig met schoonmaken dat weet ik nog wel. Zie hier ons filmpje voor een indruk;
http://www.youtube.com/watch?v=S-p6o2hDimw
http://www.youtube.com/watch?v=S-p6o2hDimw
-
is dit een offroad rit of een enduro(wedstrijd of tijd)
En een beetje geschikt voor een beginnende offroader??
En een beetje geschikt voor een beginnende offroader??
duke 620 voor de weg, ktm exc300 voor naast de weg.
-
Als het goed is ben ik ook van de partij,
Ik heb me ingeschreven (samen met 2 maten), ben afgelopen Maandag bij het RDW geweest voor Kenteken keuren van mijn WR250F.
Even wachten op het kenteken, aanvullende gegevens doorgeven, zal wel niet meer lukken voor 5 Feb dan sluit de inschrijving.
En dan door de slijk RAGGEN
heb er zin in, het is weer een jaartje of 10 geleden dat ik een laatste endurorit heb gereden.
Ik heb me ingeschreven (samen met 2 maten), ben afgelopen Maandag bij het RDW geweest voor Kenteken keuren van mijn WR250F.
Even wachten op het kenteken, aanvullende gegevens doorgeven, zal wel niet meer lukken voor 5 Feb dan sluit de inschrijving.
En dan door de slijk RAGGEN
heb er zin in, het is weer een jaartje of 10 geleden dat ik een laatste endurorit heb gereden.
- roadrunner
wie komt er zo allemaal nu zondag 26 feb rijden,kunnen we maby ergens af spreken grts
pluk de dag