is er een extreme enduro parcours

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
huskie

ergens in nederland aanwezig?
Kijk net even naar die kampioensrit fotootjes via Erwin zijn site, en vroeg me af of we dat ergens kunnen oefenen?
Lijkt me leuk als een crossbaan zo'n parcours laat liggen voor de extreem boys onder ons.
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
folie

Met alle respect..
Ben jij niet een beetje te ver gekomen om nou nog je nek te gaan breken ?
Joop

huskie schreef:ergens in nederland aanwezig?
Kijk net even naar die kampioensrit fotootjes via Erwin zijn site, en vroeg me af of we dat ergens kunnen oefenen?
Lijkt me leuk als een crossbaan zo'n parcours laat liggen voor de extreem boys onder ons.
Hallo Huskie, bij de TCD in Hummelo hebben ze wel een enduro parcour liggen met diverse boomstammen, wat alleen gebruikt mag worden door enduro / OTR rijders. Moet je wel eerst lid kunnen worden; er is een wachtlijst, maar als je je opgeeft kom je op de lijst en misschien is er plek :(
erwindob

Het extreme enduro parcours in Eindhoven ligt er volgens mij ook nog steeds. Ik weet alleen niet of je er ook op mag op een willekeurige dag dat de baan open is.
Een flink deel ligt aan de zijkant van het brede startveld. Daar ben je niemand tot last die op de baan aan het crossen is. Voor het 2e stuk moet je dan wel weer de baan kruisen.
#777 - Mijn fotoboekenplank
dave s

in genk (belgie) op de horensbergdam ligt er ook een extreme enduro parcours. :wink:
www.amc-genk.be
Herr DRénérZéele

Ik kijk in mijn directe omgeving steeds goed om me heen en vind elke keer weer wel
(misschien niet helemaal legale) extreme uitdagingen. Om iedere keer een tering eind te
moeten rijden voor een trial of extreme baan heb ik helaas de tijd niet voor.
Als een mini-mini-mini Julien Dupont gebruik makend van de stadsjungle, niet te lang blijven
hangen ergens, hit and run, kom ik toch aardig aan m'n trekken. (En aan m'n kneuzingen.... :oops: )

Life will find it's way....
EXC300
huskie

Hee Dirk,
julien dupont is wel het extreme voorbeeld wat je allemaal rond om je huis kunt doen. Ik train met de trial motor ook urban.
Maar de enduro heeft een wat meer afgestemd parcours nodig, mede omdat de risico faktor wat hoger is. Ik kan niet met mijn voeten bij de vloer.
Ik weet van dat belgiscge parcours, maar dat is wat te ver rijden voor een nederlander.
Ivm de hedendaagse enduro's en hun boomstammetjes is het goed om dat af en toe, buiten de wedstrijd om, te trainen.
Erwin, is dat zeker, dat eindhoven het heeft laten liggen?
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
erwindob

in ieder geval lag ie er nog bij de kampioensrit en was het parcours aangelegd voor een extreme event op 23 oktober.

Ik meen ook ergens gelezen te hebben op enduro.nl dat het langer zou blijven liggen. Je kunt natuurlijk even bellen met de landsard. Alleen het circuit is nu dicht wegens weersomstandigheden staat er op de site.
#777 - Mijn fotoboekenplank
Rolando
Contacteer:

erwindob schreef:Het extreme enduro parcours in Eindhoven ligt er volgens mij ook nog steeds. Ik weet alleen niet of je er ook op mag op een willekeurige dag dat de baan open is.
Een flink deel ligt aan de zijkant van het brede startveld. Daar ben je niemand tot last die op de baan aan het crossen is. Voor het 2e stuk moet je dan wel weer de baan kruisen.
Ik heb begrepen dat deze ook blijft liggen!
nessuno attacca noi senza essere punito
http://www.jamopa.com
http://www.roland-jansen.com
mouser

Ja dat is er. ligt op "de Haar" te Assen en speciaal aangelegd voor enduristen - luchtmobiele brigade. Ikzelf vind het niet heel spannend, beetje voor beginnelingen.

Aan de andere kant: er zijn ook 2 crossbanen, waar vindt je dat nou in nederland!
j. buikema

het terrein "de haar" is volgens mij militair terrein; is dat vrij toegankelijk?
Plaats reactie