hoi allemaal is er een manier om je steppen te verlagen ?? ik heb crosslaarzen maar ik kom met geen mogelijkheid onder m'n schakelpook ,de pook had ik al wat omhoog gezet maar die moet zo ver om hoog dat het schakelen niet echt gaat ,
iemand een idee?
voet stepjes
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
Ben nu wel benieuwd wat er stond
pook moet gewoon loodrecht op de voetsteun zo dat je goed op en neer kan schakelen.
Bij het op schakelen gewoon met de rand van de laars de pook omhoog trekken, vraagt ff wennen met crosslaarsen omdat je minder voelt

pook moet gewoon loodrecht op de voetsteun zo dat je goed op en neer kan schakelen.
Bij het op schakelen gewoon met de rand van de laars de pook omhoog trekken, vraagt ff wennen met crosslaarsen omdat je minder voelt
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik heb ook wel eens een langere schakelpook op een TT600R gezet. Dat was ook een hele verbetering met maat 45.
#777 - Mijn fotoboekenplank
heb hem wat hoger gezet en me steppen met ringen vast gezet ,op aan raden van zappa ,en dat is inderdaad een groot verschil .veel meer contact met je motor ,het schakelen is wel even wennen met crosslaarzen zit er nu nog wel eens naast ,maar we hebben lol in het zand begint verslavend te worden hahah merk wel dat als je door erg mul zand rijd het met de dr 800 flink werken is .