Dus ik heb zo'n prachtige rieju. Zit een wr450 blok type 2005? in. Eerste 600km erop en even naar de klepjes gekeken. Helemaal 100 %! yamaha he .
Even kjken waar nog meer naar te kijken. de rotor nut natrekken. Maar hoe doe je dat? Ik kom er wel makelijk bj maar hoe blokkeer ik de krukas dan? Nu draait hij gewoon door, verkeerde kant op ook nog, grmbl. Iemand die het weet?
Mis ik nog andere essentiele dingen op het blok? Olie/ filters snap ik.
Rotor nut yamah 450
Moderator: ghulst
-
- Berichten: 137
- Lid geworden op: do nov 20, 2008 17:04
- Locatie: drachten
Gewoon met luchtsleutel.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
-
- Berichten: 137
- Lid geworden op: do nov 20, 2008 17:04
- Locatie: drachten
Oh je wil hem vast draaien ,ik dacht los, begreep je posting verkeerd.
gehad: Maico mc250, suzuki gsx400f, kawasaki zxr750, kawasaki z750, husqvarna te510, honda cr500, suzuki rm250, honda xr250r, yamaha tt350. allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
nu: yamaha yz400f en yamaha xt550 en montesa cota 310 ook allen met kenteken.
ik zou het niet op die marnier doen
als je hem blokkerd of op de rem trapt in de 5e versnelling
en je zet daarna je vliegwiel vast op 65NM, is de kans groot dat de wangen van je krukas niet meer in lijn staan
het beste is gewoon je vliegwiel tegen houden, met een zelfde soort tool waar ze oliefilters van autos mee los draaien
als je hem blokkerd of op de rem trapt in de 5e versnelling
en je zet daarna je vliegwiel vast op 65NM, is de kans groot dat de wangen van je krukas niet meer in lijn staan
het beste is gewoon je vliegwiel tegen houden, met een zelfde soort tool waar ze oliefilters van autos mee los draaien
never drive faster then your angel can fly