Misschien hebben jullie 'm al op marktplaats zien staan ... m'n DR750 staat tekoop.
http://link.marktplaats.nl/479963591
Ben nu bezig de DR400 op te bouwen om de blub over te nemen en een Triumph Trophy 1200 heeft het snelweggebruik al voor z'n rekening genomen.
... als de koper meld dat hij 'm hier op het DR-forum gezien heeft krijgt hij/zij 40,- forumkorting
Suzuki DR750
750cc 1 cylinder
camoflage groen
Remus uitlaat
extra schijnwerpers en alarmlichten.
ZGAN Banden Metzeler Enduro 3 Sahara's (nog geen 300km op gereden), voorvork en achterveren is in hele goede staat en lekken niet.
Het motorblok lekt geen olie (zweet alleen ietsjes bij de koppelingshevel), er zit sinds +/- 900km geleden een nieuwe zuiger+veren in.
Tevens is 500km geleden olie + filter vervangen. De tank is vorige week gespoeld en direct ook het benzinefilter vervangen.
en volgens mij heb ik er nog een extra zadel en misschien een of twee extra velgen en een voorremklauw bij, maar dan moet ik even gaan zoeken.
Het enige probleem wat er is is dat ik teveel hobbies en teweinig tijd heb, hij in de weg staat en dat de DR na lang stilstaan een goede afstelbeurt van de carburateurs nodig heeft.
Op de choke draait en rijd hij namelijk prima en als je de choke uit zet loopt ie niet lekker..... that's all ... vandaar dat hij tekoop staat voor zo'n beetje de helft van het bedrag dat anderen voor hun DR vragen.
de vraagprijs is 795,- ... bieden kan via @mail, zolang het in de buurt van de vraagprijs blijft komen we er samen vast wel uit.
![]()

cheers,
Dennis