We waren totaal met 4 man van het DRZ-forum, eentje van Noppenforum. Geen ARMmer gezien :-O

Hugo in actie...

Jaap zet al een eerste mooie neer.

Een verdwaalde Husaberg-rijder :viking:

Dit is Peter, de vriend van Robert

Dit is een lokale crosser van Markelo, die kon het al aardig. Hij kruipt met zijn middel helemaal naar het stuur

Die van mij zijn dan in vergelijking nog erg laag...

Dit ziet er al beter uit :jocolor:

Nog even stap-voor-stap oefening...

En zo zou het dus moeten voelen...

Heel af en toe perste ik er eens een wheelie uit tot boven aan de heuvel. Dat geeft wel een kick

Het lijkt een heel makkelijk heuveltje, vanaf onderaf gezien, maar het loopt een heel klein beetje schuin. Het andere heuveltje dat we later zouden pakken is steiler en rechter, dus makkelijker...
Oh ja, en het belangrijkste: geen bomen. Die bomen waren magnetisch, heel vreemd

We hadden ook een vrije oefening gedaan met het keren van de motor in de lucht, op het achterwiel, op platte ondergrond. Sinds die oefening schoot de motor steeds vaker onder me weg, maar het gaf wel grappige capriolen. Ondanks het feit dat we met 2 man 1 motor bereden, werd je snel moe. Alleen Jaap niet, die had een Duracell batterijtje in zijn kont!

Supergeconcentreerd. Elke vezel gespannen. Volgende ochtend...spierpijn O-O

Moe, moeier, voorwiel scheef...

Dit was een hele mooie van Peter, uit het boekje :study:

Jaap is al lekker vrij op zo'n Montesa

Hoppa, zo het bos is, richting de magnetische bomen

Mislukt...

Naar beneden kan dus ook, maar dat is gevaarlijker

Jaap had de smaak te pakken en trok de ene na de andere, van dal tot ver over de top

Afgesloten met een spectaculaire crash

Op zoek naar een nieuwe motor voor na zijn DRZ

Dank voor jullie aanwezigheid, dankzij jullie is het een succes geworden! Wordt vervolgd