Ik zal hieronder een verslagje typen, zodat jullie mijn gestuntel kunnen volgen en kunnen voorzien van vakkundig commentaar. Ik zal ook even vooruitblikken naar de volgende klusdag, zodat jullie me eventueel vast vooraf kunnen waarschuwen voor fouten
![Glimlach/Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Einde dag 1..
1 bevestigde uitlaat, whoehoee, eerste deel van de operatie is geslaagd.
1 afgebroken kuipdeel (kuipdeel onder het zadel zit onder de tak vast met een rubberen dop. Deed me weer beseffen dat 100% doen en 0% nadenken leidt tot schade.. T bevestigingsding is afgebroken, lijkt me niet heel rampzalig, kan altijd nog lijmen en het lijkt niet veel te doen, het kuipdeel zit op 5, nu 4 plaatsen vast..
1 doorgedraaide imbus, bij de plastieken carterbescherming.
10 bevroren vingers
Morgen:
De valbeugels verwijderen, net als de overige kuipdelen, zodat de tank eraf kan (voor later).
Een oplossing verzinnen voor de carterbescherming, is een slijptol aan te raden om de imbus te verwijderen? Kop eraf, carterbescherming eraf en dan maar eens zien wat er mis is. Volgens mij blijft dat stuk plastic ook best met 3 boutjes hangen, dus kan er weinig misgaan*..
Olie aftappen (als de carterbescherming eraf is).
Balansketting.. als ik het aandurf. Lijkt me makkelijker dat de nokkenasketting, dus wellicht een leuke uitdaging.
*) Gevleugelde uitspraak, let maar op..