Hallo BIGers, volgende week ga ik een km of 3000 met m'n DR800s door de Alpen rijden. Maar: sinds een paar dagen houdt ie soms in. Het lijkt sterk op de symptomen die ik had toen de stator aan het overlijden was...maar met doormeten kan ik dit niet precies vaststellen (alle waardes zijn OK).
Het laatste wat ik wil is stranden met een kapotte ontsteking maar het lukt me niet om zo snel nog een nieuwe te regelen voor een beetje normale prijs.
Goed, om een lang verhaal kort te maken: heeft iemand zo'n ding liggen? Zou echt tof zijn!
Gezocht: reservestator DR800 SR43
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
wat bedoel je met inhouden?
ik heb een spoel liggen maar die is niet te koop, wel te leen tegen een borg..
moeten we dan wel vrijdag avond regelen, verder geen tijd ivm vakantie..
ik heb een spoel liggen maar die is niet te koop, wel te leen tegen een borg..
moeten we dan wel vrijdag avond regelen, verder geen tijd ivm vakantie..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Soms valt spontaan een deel van het vermogen weg en dan komt het na 3-4 seconden weer langzaam terug. Volgas of deellast..maakt niet uit.
Dat is allemaal niet zo erg, maar de vorige keer dat ie dit begon te doen stond ik op een dag opeens zonder vonkjes omdat de ontstekingsspoel kapot was.
Een leenstator is prima
Gewoon als reserve. Je hebt PB.
Dat is allemaal niet zo erg, maar de vorige keer dat ie dit begon te doen stond ik op een dag opeens zonder vonkjes omdat de ontstekingsspoel kapot was.
Een leenstator is prima

-
Geregeld.. veel sleutel plezier morgen en jammer dat ik er niet ben.. geniet ook ff van het terras aan het water maar pas op voor de beren!
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997