Nou wie gaan der allemaal wat rijden?
Ik ga voor de off the road.
Brommer bijna klaar.
http://www.macdeholterberg.nl/_sgg/f10000.htm
enduro / off the road holten 2010
Moderator: ghulst
-
- Contacteer:
twijfel, twijfel als ik ga rijden dan de enduro op daglicentie.
eerst het motortje uitlaten van't weekend
eerst het motortje uitlaten van't weekend
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
Je mag er toch maar één doen...ktm640 schreef:Met huidige conditie waarschijnlijk 2 ronden ipv 3...
Brommer is klaar, dus als alles klopt ben ik er ook.
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
1 rondje is offroad, op daglicentie mag je wel wat uithoudingsvermogen tonen.
#777 - Mijn fotoboekenplank
-
voor de enduro heb ik wel het uithoudingsvermogen, alleen helaas niet de rijkwaliteiten...erwindob schreef:1 rondje is offroad, op daglicentie mag je wel wat uithoudingsvermogen tonen.
jazeker!! en dat zet ik weer op YouTube.Bartuz schreef:ga je weer filmen??
KTM 790 Adventure R - KTM 250 EXC
Ik ben er niet bij dus geen filmpjes van mij deze keer.silbertanne schreef:voor de enduro heb ik wel het uithoudingsvermogen, alleen helaas niet de rijkwaliteiten...erwindob schreef:1 rondje is offroad, op daglicentie mag je wel wat uithoudingsvermogen tonen.jazeker!! en dat zet ik weer op YouTube.Bartuz schreef:ga je weer filmen??
28 maart bij de 4 uurs enduro ben ik er wel bij dus dan wel filmpjes.
CRF450X '08
voor de enduro heb ik wel het uithoudingsvermogen, alleen helaas niet de rijkwaliteiten...silbertanne schreef:erwindob schreef:1 rondje is offroad, op daglicentie mag je wel wat uithoudingsvermogen tonen.
Onzin, je hoeft toch niet gelijk in de top 10?
Pcies! Met daglicentie bij enduro heb je minder last van snellere rijders dan bij de offroad omdat je op tijd en in kleine groepjes start. Vorige jaar in Hellendoorn geprobeerd en is erg goed bevallen. Weet alleen niet hoe dat is als je de tijden niet haalt en vrees dat dat in mijn geval bij nat weer het geval zal zijn...erwindob schreef:silbertanne schreef:voor de enduro heb ik wel het uithoudingsvermogen, alleen helaas niet de rijkwaliteiten...erwindob schreef:1 rondje is offroad, op daglicentie mag je wel wat uithoudingsvermogen tonen.
Onzin, je hoeft toch niet gelijk in de top 10?
dan komt er af en toe een inter langs die zoveel sneller is (en echt kan rijden) dat ie er al langs is voor je het door hebt.
Alleen in het bos met single track in de proef zat ik altijd achterstevoren om te kijken of ze er al aankwamen.
Tegenwoordig blijf ik meestal wel voldoende binnen mijn tijd.
Alleen in het bos met single track in de proef zat ik altijd achterstevoren om te kijken of ze er al aankwamen.
Ken dat: ik startte in Hellendoorn 2 min voor Jvd Gberg......erwindob schreef:dan komt er af en toe een inter langs die zoveel sneller is (en echt kan rijden) dat ie er al langs is voor je het door hebt.
Maar die wist me zelfs op een single track in te halen
Maar in de proeven is gelukkig meestal voldoende ruimte om in te halen.
-
- Contacteer:
het gaat er om dat je op tijd bij de tc bent om te klokken, en dan nog: je hebt 30min wat je kan verspelen. Het enige is dat je bij de daglicenties na die 30min echt wel tussen de inters zit. Die jongens zijn er vlot voorbij, dat maakt dus niet uit. Je zit alleen zelf continu te luisteren of er niks snellers aankomt, dan rijdt je zelf niet meer ontspannen. Maar ach als je maar schik hebt.
Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
www.lib-enduro.nl
-
Ik droom nog wel eens van inters die van alle kanten over je heen donderen....erwindob schreef:dan komt er af en toe een inter langs die zoveel sneller is (en echt kan rijden) dat ie er al langs is voor je het door hebt.
In Bergeijk en Hellendoorn vorig jaar kwamen ze toch op een gegeven moment toch behoorlijk laag overvliegen. Dat je denkt dat je toch behoorlijk gasgeeft in zo'n maisveld maar er links en rechts opeens allerlei vage stofstormen voorbijrazen. Hoop dit jaar wat beter binnen de tijd te blijven zodat die frustratie me bespaard blijft....
Maar in Holten ga ik dat helaas niet kunnen laten zien.
Mijn baas heeft gesproken en hij heeft slecht gesproken, niks spelen in de blub, werken zal je....
A lot of work and no fun makes Jack a dull boy.....
EXC300
Correctie: All work and no play makes Jack dull boy.Herr DRénérZéele schreef:Ik droom nog wel eens van inters die van alle kanten over je heen donderen....erwindob schreef:dan komt er af en toe een inter langs die zoveel sneller is (en echt kan rijden) dat ie er al langs is voor je het door hebt.
In Bergeijk en Hellendoorn vorig jaar kwamen ze toch op een gegeven moment toch behoorlijk laag overvliegen. Dat je denkt dat je toch behoorlijk gasgeeft in zo'n maisveld maar er links en rechts opeens allerlei vage stofstormen voorbijrazen. Hoop dit jaar wat beter binnen de tijd te blijven zodat die frustratie me bespaard blijft....
Maar in Holten ga ik dat helaas niet kunnen laten zien.
Mijn baas heeft gesproken en hij heeft slecht gesproken, niks spelen in de blub, werken zal je....
A lot of work and no fun makes Jack a dull boy.....
Goeie filmsmaak heb je wel, ken je klassiekers!
Suzuki RMZ 450
-
Zekers.ktm640 schreef:Das balen
tot ziens dan in Rutten
Valkenswaard niks voor jou?
EXC300