Op paasmaandag 5 april heeft onze 25ste Paasrit plaats.
" Allroad en Offroad "
Roadbookhouder verplicht:!:
Of het nu een roller - houder- of tanktas is maakt niet uit.
Zolang je het roadbook maar kan lezen
Vertrek en aankomst zijn op dezelfde plaats
Het recept bestaat ook dit jaar uit een rit van 145km, met de mogelijkheid voor extra lus van 60km. Er zullen verscheidene "specials" verwerkt woren in de rit. Dit alles te rijden naar eigen vermogen
De nadruk van de rit ligt op het respectvol genieten van de omgeving, voor snelheidsfreaks hebben wij andere organisaties.
Gezien het succes van de vorige edities, zijn we genoodzaakt het max. aantal deelnemers te beperken tot 200 offroad rijders en 50 allroadrijders
Deelname enkel voor enduro- en all-road motors, GEEN QUADS TOEGELATEN.
De ALL-ROAD klasse begint vanaf motorgewicht: +130 KG.
Bij slechte weersomstandigheden krijgen de inschrijvers in deze klasse (indien gewenst)een aangepast parcours voorgeschoteld.
GELUIDSCONTROLE VOOR HET VERTREK:
We meten elk jaar het geluid. Deze meting gebeurt voor de inschrijving, motors met buitensporig lawaai worden de start geweigerd, dus geen crossdempers of open uitlaten.
Vervangdempers dienen het standaard geluidsniveau te halen.
Zoals vorige jaren vind je de route aan de hand van het roadbook, systeem bol-pijl. Dit vereist een roadbookhouder, die verplicht is voor alle deelnemers. De meeste enduro-motorzaken verkopen deze roadbookhouders (voor A5 formaat). Je kan de roadbookhouder nog gebruiken bij meerdere ritten van Grensland ec vzw en ook bij andere organisaties, het is dus een goede investering.
Ergens halverwege de rit kan je genieten van een gratis kop warme soep; belegde broodjes en frisdrank zijn er ook verkrijgbaar (tegen betaling).
Bij aankomst is er een BBQ voorzien, die in de inschrijfprijs is inbegrepen.
Ook dit jaar wordt een kleine special voorzien op bij het vertrek.
’s Morgens wordt die eenmaal afgereden. Bij aankomst kunnen de deelnemers nog naar harte lust rondjes draaien.
Om organisatorische redenen worden enkel ingeschreven deelnemers (en geen crossers) toegelaten.
Enkel vooraf inschrijven: vrijdag 26/03/2010 dient uw betaling op de club rek te staan.
Na vrijdag 26 maart en indien er nog plaats vrij is, kan je enkel nog inschrijven na telefonische goedkeuring. Iedereen, leden en niet leden betalen dan 40,00 € op de dag zelf. Je op Paasmaandag aanmelden zonder voorafgaandelijk contact wordt NIET toegestaan
Timing
De geluidscontrole opent om 8.00u
Het secretariaat opent om 8.15u en sluit om 10.00u.
De briefing die verplicht is voor alle deelnemers, wordt gegeven om 9.30u.
Start vanaf 10.00u.
Geldig inschrijven doe je door de volgende 2 punten uit te voeren:
1: Vooraf
het inschrijfbedrag over te schrijven: 22,00 € voor Grenslandleden
32,00 € voor niet Grenslandleden
op rek: van Grensland ec vzw met vermelding: Paasrit, je lidnr (indien Grensland lid), naam, nummerplaat, en offroad of allroad, naargelang de gekozen klasse.
Dit doe je voor woensdag 24 maart !!!
LET OP:
- elke deelname betalen per aparte overschrijving!
Foutieve betalingen kunnen worden teruggestort,
eventueel met afhouding van een forfait.
- Indien je het clublidgeld: 25,00 € betaalt om van de 10,00 € ledenkorting te genieten, dan schrijf je ook dit bedrag: 25,00 € apart over met vermelding van: nieuw lid, je naam, adres en geboortedatum.
De ledenkorting geldt enkel bij tijdige voorinschrijving!
- Buitenlandse overschrijvingen:
IBAN.
BIC:
2: op Paasmaandag
Het inschrijvingsformulier (1), in bijlage, volledig ingevuld en ondertekend,
af te geven aan de Inschrijvingstafel samen met een bewijs van je betaling (2)
en de geluidsgoedkeuring (3) die je ontvangt aan de geluidscontrole.
Info vraag je via: paasrit@endurogrensland.be
Allroad: Allroad@endurogrenslans.be (Marcel – celsa)
Algemene info vind je op www.endurogrensland.be
WACHT NIET TE LANG OM IN TE SCHRIJVEN - HET AANTAL DEELNEMERS IS BEPERKT
25ste editie van de klassieker " De Paasrit "
Moderators: ghulst, celsa, Djob
Laatst gewijzigd door celsa op wo mei 26, 2010 19:58, 5 keer totaal gewijzigd.
-
Nou, als het geen echt honden weer is dan wil ik wel mee
Zou nu toch wel lid moeten zijn denk ik, centjes een maand geleden gestort maar nog niks terug gehoord bedenk ik me net.
Zou nu toch wel lid moeten zijn denk ik, centjes een maand geleden gestort maar nog niks terug gehoord bedenk ik me net.
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Oei, zal ik eens onmiddelijk informeren sé
laat sofort iets weten!
laat sofort iets weten!
Yep, zo is dat!carlo schreef:Dat is toch die leuke en lekkere rit,niet?
-
Doe ik ook gezellig meezappa.suzuki schreef:Nou, als het geen echt honden weer is dan wil ik wel mee
@celsa, lid worden kan ter plaatse?
Groet,
Frans
DR800 "93 + '94, Suzuki DL 650 '12
-
Wat hoort bij het lidmaatschap: 1- 8 x per jaar ons tijdschriftje Terugslag dat we zeswekelijks verzenden;2- toegang tot het ledengedeelte van de site met oa detail info over alle activiteiten in de kalender;(we bouwen het ledengedeelte op een rustig tempo verder uit)3- de mogelijkheid om mee te rijden met onze 'enkel voor leden' organisaties;4- de mogelijkheid om via Grensland ec vzw lid te worden van de VMBB (Vlaamse Motorrijders Bond van België), onderdeel van de BMB (Belgische Motorrijders Bond), om zo in te kunnen schrijven voor deelname aan endurowedstrijden, al dan niet met een jaarlicentie;5- je komt binnen de club een 450 tal actieve leden tegen uit gans Vlaanderen en Nederland en in alle mogelijke disciplines;6- volwaardig lidmaatschap van CodeGroen via Grensland ec vzw; Grensland stort maandelijks per betaald lidgeld 5 € door naar CodeGroen met vermelding van de naam van de betaler/Grensland clublid. Zie www.codegroen.be Wat kost het je: 25 € per jaar (12 maanden) is het standaard club lidgeld voor alle Belgische leden; + 15 € per jaar (kalenderjaar)dit is lidgeld voor de VMBB; dit is OPTIONEEL;+ 10 € per jaar (12 maanden)verzendkosten ENKEL voor buitenlandse adressen wegens de hoge portkosten bij verzending vd Terugslag naar het buitenland; Hoe word je lid: - schrijf het lidgeldbedrag over naar de Grensland ec vzw rekening: 000-1601545-75 met vermelding van: 'nieuw lid', je naam, geboortedatum, adresgegevens en tel nr; (je kan je gegevens ook per e-mail doorgeven aan: secretariaat@endurogrensland.be)Buitenlandse betalingen:iban code: BE05 0001 6015 4575 (0 = cijfer)bic code: BPOTBEB1 (O = hoofdletter) - na ontvangst van de betaling kan je het online lidmaatschap laten activeren;Geef je e-mail adres, naam en lidnr door aan secretariaat@endurogrensland.be en vraag je paswoord voor het ledengedeelte van de clubsite aan. Je krijgt het per kerende toegezonden. Je bent ter kennismaking alvast hartelijk welkom op de maandelijkse ledenbijeenkomst van onze club in taverne de Valk, Kloosterstraat 90 te 2275 Gierle op de 1e donderdag van elke maand met aanvang om 20.30 u. Indien je nog vragen hebt, stel ze gerust; namens Grensland ec vzw,met sportieve groet,
-
Thanx!!! weer wat langer sparen voor de KTM
-
Nah, je wilt toch op adventure?
-
zappa.suzuki schreef:Nah, je wilt toch op adventure?
Inderdaad
@ Zappa Thanks.Frans van Roosmalen schreef:Doe ik ook gezellig meezappa.suzuki schreef:Nou, als het geen echt honden weer is dan wil ik wel mee
@celsa, lid worden kan ter plaatse?
Groet,
Frans
@ Frans, neen lid worden kan NIET terplaatse.
Overschrijvingen lid en paasrit zelfs APPART insturen!
Mag ik je alvast welkom heten indien je lid zou worden
We hebben verschillende Allroad ritjes en zelfs een tweedaagse rit voor de allroads op het prog staan in 2010 (later meer hierover)
zappa.suzuki schreef:Nou, als het geen echt honden weer is dan wil ik wel mee
Alles is orde hoor Zappa, houd je mail in de gaten,
je paswoord is onderweg
-
Ben ik nu toch lid van de club van Celsa thanks man!
Ga gelijk een KTM kopen om niet achteraan te rijden
mare Marcel, kan ik me hier aan melden of moet ik Grensland nog een mailtje sturen?
-
Mooi dan kan ik ook met onderweg inloggencelsa schreef:je paswoord is onderweg
-
Mis je alleen m'n lidmaatschapsnummer nog
Begin Topic wat aangepast
Had eerst staan "enkel voor leden"
Had eerst staan "enkel voor leden"
opening Topic aangepast!
Spijtig hé Luc, was voor mij ook een moeilijke beslissing.
Nu net met de 25ste editie, de deelnemers gaan héél speciale (aangename)verrassingen voorgeschoteld krijgen (dat is al wat ik mag en zal vertellen)
Nu net met de 25ste editie, de deelnemers gaan héél speciale (aangename)verrassingen voorgeschoteld krijgen (dat is al wat ik mag en zal vertellen)
Verdekke, hé......waarom kunnen/mogen we niet alles hebben......celsa schreef:Spijtig hé Luc, was voor mij ook een moeilijke beslissing.
BMW G450X
BMW F800GS
BMW F800GS
Peter, ...rijden we nog eens op een adere keer, maar de sfeer en de "verassing" ga je dan moeten missen!
Hallo
Ik zal er dit jaar niet bij zijn , wegens nog op skievakantie .
Maar het begint serieus te kriebelen na 8 mnd out wegens rugoperatie , kijk er al naar uit om men been weer over men allroader te zwaaien om één vd toffe ritten mee te rijden .
groetjes Stef
Ik zal er dit jaar niet bij zijn , wegens nog op skievakantie .
Maar het begint serieus te kriebelen na 8 mnd out wegens rugoperatie , kijk er al naar uit om men been weer over men allroader te zwaaien om één vd toffe ritten mee te rijden .
groetjes Stef
Skivakantie is ook niet mis, maar ik houd het liever wat veiliger,
Op latten ????daar breek ik mijne nek op!
Op latten ????daar breek ik mijne nek op!