Alle informatie kan je HIER vinden.
Moderator: ghulst
Zelfs dat is niet zo erg, ik heb netjes mijn meldingsplicht gedaan bij de gemeenteadje schreef:Pas maar op met zoiets organiseren.
Voordat je het weet heb je 1000 rijders
Er ligt hier idd erg veel bos. Helaas zitten er wat stukjes verhard tussen om van het ene stuk naar het andere te rijden, maar dat kan niet anders omdat we op openbare stukken rijden....Sjokske schreef:Niet zeuren Ad, eindelijk eens een rit ten westen van Eindhoven (en Tilburg, en Breda)
En er ligt daar bos genoeg, dus ............
wil er best een keer gaan kijken, ken jij het daar? ga je erheen?Sjokske schreef:Niet zeuren Ad, eindelijk eens een rit ten westen van Eindhoven (en Tilburg, en Breda)
goed bezig gijSjokske schreef:Gaat niet lukken, ben komend weekend oppasvader aangezien moeders een weekendje weg gaat met een stel vriendinnen (effe investeren, kan ik komend jaar weer véél weekendjes weg met de motor
).
Zal er wel vlakbij zijn, en ook op een berg (maar dan een witte, en op een snowboard, generale repetitie met dochterlief voor een week later in Frankrijk)
Wel eerst je nieuwe stickers plakken héRico schreef:wil er best een keer gaan kijken, ken jij het daar? ga je erheen?Sjokske schreef:Niet zeuren Ad, eindelijk eens een rit ten westen van Eindhoven (en Tilburg, en Breda)
We trekken wel aan de bel ast zover is.Rico schreef:goed bezig gij
Als jullie gaan en je komt een man tekort dan biedt ik me aanAltijd mooi, strakke rit was dat!
tof, zeer gewardeerdSjokske schreef:We trekken wel aan de bel ast zover is.Rico schreef:goed bezig gij
Als jullie gaan en je komt een man tekort dan biedt ik me aanAltijd mooi, strakke rit was dat!
Maar ak trug ben uit de sneeuw eerst nog eigenlijk effe de brommert omruilen voor een vers exemplaar (ze is tenslotte al weer bijna twee).
Een kok kan niet naar alle monden kokenJoeBaR schreef:dankbare reactie , maar je hebt een wijze les geleerd lees ik ..