
Begin 2009 kwam men na een grote vergelijkingstest tot de conclusie dat de Gasgas EC 300 de beste koop zou zijn. Men komt superlatieven


Moderator: ghulst
Effe enkele opmerkingen:Ad Ketelaars schreef:In 2009 was dit model (lees type) ook een van de best verkochte in Frankrijk.
Even ter verduidelijking Speedphreax. Frankrijk is een land dat ten zuiden van onze lage landen ligt. Men spreekt er frans
en er zijn nog heel veel mogelijkheden om mooi offroad te rijden en te motorcrossen
. Frankrijk is in europa een belangrijke speler op de offroadmotorfietsenmarkt
. In Frankrijk stikt het van de topmotorcrossers, rally en endurorijders. Moto Verte is het toonaangevende magazine op het gebied van terreinmotoren
.
En in dat land zie je de Gasgas 300 tweetakt wel veel rijden. In Nederland is het met die aantallen topendurorijders wat minder gesteld. Maar dat kan weer samenhangen met de lage verkoop van de EC 300![]()
Ik ging er ten onrechte van uit dat iedereen het "instituut" Moto Verte kent. Daarom vergat ik volledigheidshalve te vermelden dat het om franse aantallen gaat.
goh, ik twijfelde net om een nette 2e hands honda te kopen die ik op markplaats zag. Maar nu ik dit lees...adje schreef:Gasgas is het beste![]()
Gasgas is het beste![]()
Gasgas is het beste![]()
Gasgas is het beste![]()
Gasgas is het beste![]()
Gasgas is het beste![]()
Gasgas is het beste![]()
Gasgas is het beste![]()
Gasgas is het beste![]()
Gasgas is het beste![]()
Gasgas is het beste
Wat kan een mening toch snel veranderen (maar eigenlijk wisten we al lang dat Adje op een KTM alleen een nieuwe attractie in de Efteling kon zijn)adje schreef:Nee , ik blijf maar lekker op een Honda rijden ( als ik weer kan rijden )
Of toch niet![]()
![]()
En Sjokske op KTM ook?? Of verandert dat ook.Sjokske schreef:Wat kan een mening toch snel veranderen (maar eigenlijk wisten we al lang dat Adje op een KTM alleen een nieuwe attractie in de Efteling kon zijn)adje schreef:Nee , ik blijf maar lekker op een Honda rijden ( als ik weer kan rijden )
Of toch niet![]()
![]()
Ad Ketelaars schreef:En ze zijn nog rood ook die Gasgassen. Althans die van 2009. Maar omdat Gasgas France
er zoveel heeft afgenomen, zijn ze niet makkelijk meer leverbaar.
Sinds Huskie KTM is gaan rijden verbaasd mij het mij niks als we binnenkort allemaal in de rij voor de kassa staan.Sjokske schreef:Wat kan een mening toch snel veranderen (maar eigenlijk wisten we al lang dat Adje op een KTM alleen een nieuwe attractie in de Efteling kon zijn)adje schreef:Nee , ik blijf maar lekker op een Honda rijden ( als ik weer kan rijden )
Of toch niet![]()
![]()
Het hing wel een beetje in de lucht dat er volgend jaar iets uit de KTM-stal zou komen, maar dan wel blauw, een tikkie Zweeds en luisterend naar de naam "Husa"Rolando schreef:En Sjokske op KTM ook?? Of verandert dat ook.
Die voorspelling is helemal gesponsord, lijkt wel!!
Ach, gewoon een beetje klein onderhoud en nog steeds op de 2e zuiger vanaf 2002. Nou rijd ik tegenwoordig wel erg weinig. Eerste zuiger na 130 uur enduro vervangen.pruus schreef:heb gisteren zo´n GasGas getest in Bilstain. Was wel een ouder model. Positief was de krachtsontplooing en het makkelijke starten. Verder deed hij nix verkeerd. Met name dat starten was een hele verademing nadat ik redelijk uitgeput was van het stampen op m´n crf...
De eigenaar wist te vertellen dat hij al tien jaar dit merk reed ( redelijk veel extreem-enduro ) en nog geen grotere problemen had gekent.
Voor wat het waard is.
Henkzelf?
maar wij zijn toch ook een beetje insiders?henkzelf schreef:Overigens weten de insiders dat ik een nieuwe liefde heb, maar die wordt (nog) niet gekocht om dezelfde reden (te weinig rijden).