Pod MX kniebrace

voor algemene onderwerpen die wel iets met motoren te maken hebben, maar die niet in de onderstaande categorieën thuishoren.

Moderator: ghulst

Plaats reactie
mouser

Na een ongeluk op de trampoline (ja echt waar) min of meer verplicht op zoek gegaan naar kniebraces. Uiteindelijk gekozen voor de POD MX, welke door Fox geleverd word.

Gisteren voor het eerst gereden, wel even wennen maar uiteindelijk gaat het prima. Ik ben overtuigd van de toegevoegde waarde, ook omdat ik daar het crossen al enkele malen bhoorlijke krnieblessures heb gehad.

Overstrekken of overbuigen gaat niet meer, en ook lateraal zit de zaak goed verankerd. Iedereen die een beetje serieus wil sturen zou aanschaf moeten overwegen, want er is weinig voor nodig om je knie te verklooien en dan is het crossen wellicht over....

Zo, dit wou ik even delen met jullie, en ik heb geen aandelen ofzo
Frank!
Contacteer:

Oke, goed om te horen.
Wat kosten ze?
brommer

doe pod mx zijn die kniekappen wel stevig, of klikken die eruit bij iedere tak die je raakt...

verder koop ze in engeland een heel stuk goedkoper dan in nederland( ja ook aslde pond weer wat hoger staat).

Ik wilde deze aanschaffen maar durfde het nog neit omdat ik ze fysiek nog neit gezien had.

ben benieuwd naarde ervaringen
Woning nodig in omgeving Zoetermeer?
pb maar
mouser

Ik heb 640 voor beiden betaald.

Die kappen zitten wel vast gnoeg volgens mij, als je die kapotrijdt door een val heb echt nog wel grotere problemen...

Alle onderdelen van de brace zijn los na te leveren!

Tip: lange sokken of benen scheren :D , dit ivm trekken aan haartjes.
Sjokske

mouser schreef:Tip: lange sokken of benen scheren :D , dit ivm trekken aan haartjes.
Zitten er geen soort van voetloze panties bij dan net als bij de Asterisk-braces ?
Laatst gewijzigd door Sjokske op do jul 30, 2009 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Je moet iedereen in zijn waarde laten, vooral als het een nul is !!!
brommer

wacht ff er zijn nieuw pod mx zie ik de k700 die zijn een heel stuk duurder dan de ëerste"podmx die waren 300 pond of zo
pb maar
brommer

waar heb je ze gekocht?
en zijn de kniekappen te verwijderen?

mooie brace die k700, ziet er steviger uit als de voorganger waar ik ook vande review las dat die knie kap regelmatig losschoot.

helaas is de prijs ook steviger als zijn voorganger.
pb maar
mouser

Bij Alfred Gerrits in Den Ham. De knie kap kan eraf, want het is een vervangbaar onderdeel. Ik zou hem overigens gewoon laten zitten.
Er worden geen sokken bijgeleverd, want POD redeneert dat de brace gewoon op de huid kan worden gedragen. Misschien heb ik te veel haar op mijn benen :(
brommer

dat van die kniekappen is meer voor als ik ga snowboarden/skieen etc.

maar zien er goed uit.
pb maar
schildertje
Contacteer:

Een beetje tempo mag, maarreh LIB he'
www.lib-enduro.nl
Plaats reactie