rijdt ie nu al?
of ben je alleen optisch aan hwt renoveren....
Wel leuk he dat sleutelen
Het 2 maanden project
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

'k ben namelijk best benieuwd hoe dat ie er nu, na met kranten beplakt te zijn, bij staat

Het ziet er een beetje uit alsof het door een
gedaan is. Echt zonde van mijn tijd geweest.
Een witte tank met lichtgrijze vierkantjes erop. Maar ieder nadeel heb zijn voordeel, de roest is op die plekken gestopt
Kga morgen maar eens de nieuwe noppen op het daarvoor bestemde setje velgen zetten en als er tijd over is de ketting en tandwielen.
En van de week de buurt af voor een kolomboor om de gaten van mijn stuurverhogers wat "op te rekken"
Genoeg te dus doen in de nog korte tijd die resteert tot de testrit / meeting
LEO

Een witte tank met lichtgrijze vierkantjes erop. Maar ieder nadeel heb zijn voordeel, de roest is op die plekken gestopt

Kga morgen maar eens de nieuwe noppen op het daarvoor bestemde setje velgen zetten en als er tijd over is de ketting en tandwielen.
En van de week de buurt af voor een kolomboor om de gaten van mijn stuurverhogers wat "op te rekken"
Genoeg te dus doen in de nog korte tijd die resteert tot de testrit / meeting
LEO
Vanavond voor de buien de eerste testzandrit gemaakt. Net buiten het dorp ligt een leuke speelplaats
.
Er moet nog flink wat finetuning plaatsvinden en de stalen remleidingen moeten nog erop maar we kunnen de testrit van de allroadrit van de DRBIGmeeting op de kalender zetten.
LEO

Er moet nog flink wat finetuning plaatsvinden en de stalen remleidingen moeten nog erop maar we kunnen de testrit van de allroadrit van de DRBIGmeeting op de kalender zetten.
LEO
-
Strak hoog op de pootjes man 

Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Inderdaad, lijkt wel of de voorvering ook hoger is dan standaard of komt dat door je nieuwe binnen veren?
Als je door de weeks nog testrijders nodig hebt voor de route hoor ik het wel hé
Als je door de weeks nog testrijders nodig hebt voor de route hoor ik het wel hé

Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Ik heb hem voor de foto op zijn middenbok gezet. Ik denk dat daar een vertekend beeld door is ontstaan. Ik zal binnenkort een foto plaatsen op zijn zijpikkel.
Wat de testrit betreft wacht ik op spgoesdakar en die is nu in de sahara aan het rondtuffen met zijn aanstaande. Als hij terug is gaan we een datum prikken voor de testrit.
Vraag: heeft iemand al eens de vulling van zijn zadel ( sr41 ) onder handen genomen en een wat hardere materie gebruikt ?
LEO
Wat de testrit betreft wacht ik op spgoesdakar en die is nu in de sahara aan het rondtuffen met zijn aanstaande. Als hij terug is gaan we een datum prikken voor de testrit.
Vraag: heeft iemand al eens de vulling van zijn zadel ( sr41 ) onder handen genomen en een wat hardere materie gebruikt ?
LEO
-
- Contacteer:
waneer is die terug van verstoppertje spele in de zandbak?
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Vannacht om 0400 thuis.
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
-
- Contacteer:
gezellig 

gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
En nu weer druk met bij lezen 

-
Hij had het gesleutel aan een BIG gemist 

-
Heb vannacht naast m in de schuur geslapen. 

DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
-
- Contacteer:
maare.. waar had de patient nou last van? want da wille we natuurlijk wel ff weten, das leerzaam 

gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
De dokter vreesde eerst dat de aanzuigrubbers RIP waren en heeft ze aan een grondige inspectie onderworpen en toen het dat (gelukkig) niet bleek te zijn issie aan de gaskabel/carbs/choke gaan werken en toen deed i het weer.
Geen idee wat het nu uiteindelijk was ( zal de dokter wel op terugkomen )maar ik ben snel gaan tanken en heb in de schemer nog even wat zandpaden verkend
LEO
Geen idee wat het nu uiteindelijk was ( zal de dokter wel op terugkomen )maar ik ben snel gaan tanken en heb in de schemer nog even wat zandpaden verkend

LEO
-
Aankomend asistend verpleger 3e klas gokt op gaskabel te strak/choke die bleef hangen..
Hoe hapt ie zand? was het lekker?
Hoe hapt ie zand? was het lekker?

zappa.suzuki schreef:Aankomend asistend verpleger 3e klas :

Sorry uwe hoofd van de BIGkliniek dat ik u over het hoofd gezien had

Die kans is groot want ik heb handkappen / nieuw stuur gemonteerd en ik denk dat ik iets niet in de juiste volgorde /stand teruggeplaatst heb ( en een paar tayraps toegevoegd )zappa.suzuki schreef:..gokt op gaskabel te strak/choke die bleef hangen..:
Ik had de tank bijna leeg gemaakt om zo min mogelijk ballast mee te zeulen door het brabantse zand en ik heb hem eens goed vergeleken met mijn vorige zandbrommer en dan komt hij er heel goed vanaf kwa power voor zo`n oud beestje ! Helaas moet hij zo`n 75 KG extra verzetten maar ik ben zeer tevreden en heb een goede keus gedaan om terug te pakken op een vertrouwde fiets.zappa.suzuki schreef: Hoe hapt ie zand? was het lekker?
LEO
-
Sorry, babbel veel maar kan zeker nog veel leren van onze dokters Iwan en Hans
Dus doe absoluut niet mee aan de solicitatie ronde "hoofd van de BIGkliniek"
Aankomend asistend verpleger 3e klas, bevalt me een stuk beter..
Maar goed te horen dat het geen grote teleurstelling is tot je vorige beest, zit ook wel eens te kwijlen op het lichtere pk geweld maar dat gewicht is ergens een ingebouwde begrenser, je kan hard zat maar houd je toch een beetje in

Dus doe absoluut niet mee aan de solicitatie ronde "hoofd van de BIGkliniek"
Aankomend asistend verpleger 3e klas, bevalt me een stuk beter..

Maar goed te horen dat het geen grote teleurstelling is tot je vorige beest, zit ook wel eens te kwijlen op het lichtere pk geweld maar dat gewicht is ergens een ingebouwde begrenser, je kan hard zat maar houd je toch een beetje in

-
- Contacteer:
had maar gezegt dat je nog wat ging verkennen in de buurt,
ik had wel ploeg zin, nu moest ik in mn eentje
ik had wel ploeg zin, nu moest ik in mn eentje

gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
Voor mij sta je op hetzelfde niveau hoor maar ik moest zo lachen van "Aankomend asistend verpleger 3e klas" dat ik mijn glas omtikte naast de PC.zappa.suzuki schreef:Sorry, babbel veel maar kan zeker nog veel leren van onze dokters Iwan en Hans ...
Ik ben eigenlijk altijd een allroader gebleven dus voor mij was het niet zo`n grote stap terug maar ik kan je zeker eens een ritje aanbevelen op een crosser /endurofiets. Als het er financieel aan zit kan ik je zo`n vakantie met huurenduro aanbevelen.zappa.suzuki schreef:....Maar goed te horen dat het geen grote teleurstelling is tot je vorige beest, zit ook wel eens te kwijlen op het lichtere pk geweld maar dat gewicht is ergens een ingebouwde begrenser, je kan hard zat maar houd je toch een beetje in
LEO