pruus schreef:Was weer super! Dank aan de Melard's en de mannen van no problem
Voor alle duidelijkheid : het is Freddy zelf die dit evenement organizeert met hulp van zijn fanclub en de Melard's. No Problem zelf helpt enthousiast mee de route uitzetten en als marshall, maar zit in feite niet mee in de organisatie. Dus alle lof voor Freddy & co.
Voor ons was het ook een zeer geslaagde dag, alleen al door het feit dat er weinig ongelukken te melden waren en de ambulances niet moesten uitrukken, dat was vorig jaar wel anders. Het rijden zelf was gisteren beperkt, gelukkig had ik de dag ervoor het rondje helemaal kunnen afleggen en als je dat in 1 keer probeert te doen is dat vrij zwaar
Gisteren stond ik hulp te bieden in de Canyon : de witte kalkhelling zorgde zowel voor- als namiddag voor heel wat problemen. Toen daar iedereen gepasseerd was reed ik binnendoor naar de "Klutz-berg", waar ook wel wat fileproblemen waren, maar de wachttijden vielen nogal mee.
Zwaarste probleem dat ikzelf moest oplossen was een KTM zonder koppeling op het diepste punt van de route (op en af in het bos). Zonder koppeling rijden ben ik wel gewend
, maar dit was toch anders. Gelukkig slaagde ik erin de motor op de piste te krijgen en vandaaruit ging het gemakkelijk terug naar de tent.
Onderweg natuurlijk heel wat bekende noppenforummers herkend en soms ook geholpen. Maar die wat ik nog niet kende, zoals Bosje met zijn prachtig verslag, kan je natuurlijk niet leren kennen op die paar seconden dat ze je passeren.
De drink achteraf is nogal behoorlijk uit de hand gelopen, we zijn tegen 21 u via een alternatieve sl(z)uiproute naar huis moeten rijden
.