Doen jullie toevallig ook een cursusje bigendlager vervangen? Dan mogen jullie mijn Biggetje als voorbeeldje gebruiken hoor
Heb namelijk afgelopen week een Biggetje uit 1991 gekocht met maar 15.000 km op de teller. 200 km mee naar huis gereden, en na deze rit vond ik hem anders klinken.. rammelig zeg maar. Vooral stationair hoor je het duidelijk. Vermogen is er nog zat, maar ik dacht vandaag ik zal eens langs de motorboer gaan. Deze dacht meteen aan BIGendlager.
Maar goed, de man is geen BIG expert natuurlijk, zouden het niet de balansassen kunnen zijn of de nokkenas ofzo? Hij wist me wel meteen te vertellen dat het minstens 800€ zou kosten als ik het blok los bij hem afleverde.
In ieder geval rijd ik er voorlopig niet meer mee.
Vind een beetje sleutelen best leuk, maar een bigendlager vervangen word hem denk ik niet :S
Iemand een idee/suggestie ? Ik zal morgen ff een filmpje proberen te maken met (matig) geluid..
Lekker begin 2009 niet ?
Dat ik het niet aan zag komen, het BIG end lager is kapot het dat gaat 800 € kosten
EDIT: Ik kijk ondertussen even verder dat mn neus lang is, en volgens mij was het helemaal niet eens een gekke opmerking.. de balansas.. of wel?