waar kan ik de foto's van HENDRIKUS vinden dan???
groet'n Marco,
die ook weer heerlijk heeft gereden gisteren!!!

Moderator: ghulst
is van kreunen:Bosje schreef:Ik heb ook iemand zien rondwandelen met een grote en profi videocamera. Iemand enig idee waar dat komt te staanof zou dat voor t regionale nieuws zijn
Ik had ze al gemaild, ben namelijk gefilmp toen ik samen met nog 2 KTM's op een aanhangers stond. Aanhanger was geschikt voor 2 motoren en ik was nummer 3 met pechGorilaZz schreef:gewoon hamove een mailtje sturen, die zullen het wel weten, want in die schuur speelde ze de filmpjes van die middag al af. [small] (of die van vorig jaar...)[/small]
Leuk om te zien, thnx
Yuri schreef:Tis mijn spul, hij rijdt er mee (want meer spektakel).Houten Klaas schreef:Bosje je hebt mooie kwaliteit beelden. Wat heb jij voor uitrusting ?
Hier een overzichtje.
Lens zit op ooghoogte rechts op de helm, en kijkt recht vooruit ipv iets naar links. Mic zit in de rugzak.GorilaZz schreef:Yuri schreef:Tis mijn spul, hij rijdt er mee (want meer spektakel).Houten Klaas schreef:Bosje je hebt mooie kwaliteit beelden. Wat heb jij voor uitrusting ?
Hier een overzichtje.
Beeld kwaliteit van jou filmpje is een stuk beter, schrok me een hoedje en ben gelijk gaan kijken naar mijn filmpje zonder tussen komst van "puttfile". Gelukkig viel dat mee... Opvallend is wel dat de camera hoek en het geluid bij de ktm 2t een stuk mooier is. Nadeel van de grote lenz is de modder zag ik naderhand..
Waar en hoe heb jij de camera gemonteerd, dat beeld met stukje spatbord is erg mooi en ik ben nog steeds een beetje zoekende naar de beste plek
ik mail je ff linkie van ronde 3 (ronde 2 was maar voor de helft). als jij die hier dan ff kan "spiegelen"Rudy schreef:Ik had er anders wel even een mirror van kunnen maken, kan wat meer bw misbruiken op mijn webservertje
Thanx voor de mirrorRudy schreef:http://rw-racing.nl/rudy/hengelo_ronde3.wmv
snel service, ook leuk om je internet snelheid een keer op te testen aangezien mijn servertje zeer snel is
"Tis inderdaad allemaal oranje wat er op staat..."