Na het zien van jouw buurvrouw moet ik daar ook ff langs,ik hoop dat ze iets hebben voor gekneusde netvliezenLeo schreef:
Denk dat je een keer langs moet bij
![]()

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Na het zien van jouw buurvrouw moet ik daar ook ff langs,ik hoop dat ze iets hebben voor gekneusde netvliezenLeo schreef:
Denk dat je een keer langs moet bij
![]()
MANUS-3000 schreef: Na het zien van jouw buurvrouw moet ik daar ook ff langs,ik hoop dat ze iets hebben voor gekneusde netvliezen
Voorbakken kan de dag ervoorzappa.suzuki schreef:voor een man of 10 friet bakken?
we houden het wel bij een BBQ deze zomer
Rustig Leo, we hebben een andere smaak qua foto'sLeo schreef:zappa.suzuki schreef:Zondagmiddag lekker een stukje gevaren op de Nieuwkoopse plassen,
Bruin kopje hoeven we niet te zienmaar vaarfotoos zijn koel
Dus geen zorgen..MANUS-3000 schreef:Foto's zijn leuk maar ik hoop niet dat een zekere buurvrouw daar ook ergens in een boot ronddobberde
Zal er s over nadenkende antrapper schreef:Voorbakken kan de dag ervoorzappa.suzuki schreef:voor een man of 10 friet bakken?
we houden het wel bij een BBQ deze zomer
Bedankt voor de tip! Ik moet zeggen, het wordt wel heel verleidelijk. Alleen dan zit ik met wéér een project dat aandacht nodig heeft... Of noppen er onder gooien (heb ik nog staan) en op goed geluk naar het Big-weekend komen en uit proberenLeo schreef:Rammelbak, wakker worden
In mijn beleving ben ik toen ook even bij AD6 wezen kijken en die is pas begin juni.eRDeeWee schreef:Vandaag 3 jaar geleden