ben er mee bezig, ff een snelle vraag,
het clipje moet dus OVER het alu-lipje, met het clipje naar de binnenkant van de carb, correct ?
grtn
Sleuteltips Carb's DR750/800
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Yip
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
en jajajajaja
hij rijdt terug!!!!
na veel gevloek, mijn vinger bijna in 2 gesneden aan de nieuwe luchtfilter ...
hij draait nu stabiel, start direct, valt niet stil, 1400 rpm in ralenti, klinkt veel zwaarder, ....
verrrrry happy!
merci voor al de hulp, en ik zal wel eens trakteren mocht ik ooit op een meeting terechtkomen!!!!
hij rijdt terug!!!!
na veel gevloek, mijn vinger bijna in 2 gesneden aan de nieuwe luchtfilter ...
hij draait nu stabiel, start direct, valt niet stil, 1400 rpm in ralenti, klinkt veel zwaarder, ....
verrrrry happy!
merci voor al de hulp, en ik zal wel eens trakteren mocht ik ooit op een meeting terechtkomen!!!!
-
- Berichten: 8370
- Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
- Locatie: Bij Utreg
Voor diegene waarbij de BIG stotterd boven de 4000rpm, controleer of de gasschuifen [ die zwarte dingen boven in de carbs waar de naald in hangt, carbs hoeven er niet af, alleen de deksels er af]
Lekker soepel op en neer kunnen schuifen, dus niet stroef gaan of blijfen plakken..
We geven geen gas maar lucht op de BIG, we zetten de luchtklep open en het vacium van de toenemde luchtstroom trek de gaschuif met gasnaald omhoog..
Als ie stroef gaat blijft ie hangen en krijgt de motor dus te weinig benzine..
Lekker soepel op en neer kunnen schuifen, dus niet stroef gaan of blijfen plakken..
We geven geen gas maar lucht op de BIG, we zetten de luchtklep open en het vacium van de toenemde luchtstroom trek de gaschuif met gasnaald omhoog..
Als ie stroef gaat blijft ie hangen en krijgt de motor dus te weinig benzine..
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997