DRBIGholland goes to the french alps 2013

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

Dit stuk hebben de 4 "criminele" Alpduzes gangers bergopwaarts gereden op de woensdag.

http://www.telegraaf.nl/telesport/tour- ... el___.html ( even door de reclame heen bijten )
zappa.suzuki
Berichten: 8370
Lid geworden op: do apr 06, 2006 11:32
Locatie: Bij Utreg

Doe eens Mozilla gebruiken met addblocker.. niks geen reclames meer, niets voor filmpjes of op sites :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

Leo schreef:Dit stuk hebben de 4 "criminele" Alpduzes gangers bergopwaarts gereden op de woensdag.
En deze "crimineel" zag al weer t paadje rechts op de film wat we ( nog ) niet gedaan hebben............... ik wil terug Afbeelding
Wanneer gaat Team Witte Tonny afd Tartiflatie weer terug om dat paadje alsnog te doen,
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

En deze crimineel heeft dat ook gedaan. Ik vond het een heerlijke klim. Die fietsers moeten niet zo zeuren, die weg is breed zat en het asfalt was goed. Een paar jaar geleden wat dit nog een offroad pad...
mvdeejay
Berichten: 33
Lid geworden op: do mar 21, 2013 13:10
Locatie: Amstelveen

Hoi allemaal!

Alles wel?

Met getrotste pas wil ik graag met jullie delen dat ik sinds gisteravond eigenaar ben van mijn eerste Big :woow:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Moet nog een paar avondjes aan gesleuteld worden (onder supervisie van BIG88 :)) en nog wat onderdelen scoren (zoals noppen, niet geheel onbelangrijk) en dan gaat dit gemotoriseerde stalen ros een nieuw leven tegemoet.

Tot snel!! :toost:

Ps.

Wellicht heeft iemand toevallig nog (een van) de volgende dingen liggen:

- voor- en achterwiel (extra setje voor de noppen)
- valbeugels (gaat ongetwijfeld nodig zijn)
- buddy seat (zit gat in)
- cross stuur (zit smal stuur op)
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

mvdeejay schreef:Met getrotste pas wil ik graag met jullie delen dat ik sinds gisteravond eigenaar ben van mijn eerste Big :woow:
Van harte (wederom) welkom geheten maar nu op je eigen big in de BIGclub Martijn !
En mijn buurvrouw zegt altijd "zwarte motoren zien er het lekkerst uit en rijden het lekkerst !"
Veel plezier met de BIG en snel tot zien op een ritje.

btw; is er al iets bekend over die 3000 GIG aan film / foto materiaal voor de reunie DVD ?
mvdeejay
Berichten: 33
Lid geworden op: do mar 21, 2013 13:10
Locatie: Amstelveen

Thanks Leo!! En jij (nogmaals) bedankt voor je aandeel hierin :D
Leo schreef:btw; is er al iets bekend over die 3000 GIG aan film / foto materiaal voor de reunie DVD ?
Mjah, ik geef meteen toe dat ik daar een beetje in tekort schiet :( Heb via een server van Bart proberen up te loaden, maar omdat ik afgegeven woon ging dat met prehistorisch langzame snelheden (de resterende tijd paste niet op mijn scherm, zeg maar). Tevens zit ik voor mijn nieuwe baan zo veel achter een beeldscherm dat ik thuis de pc zo veel mogelijk probeer te vermijden. Tot zo ver mijn smoezen :P en op naar de oplossing. Jij woont in de buurt van Iwan en JW toch? Anders rij ik 1 der komende weekenden jullie kant op met de schijf, dan is in ieder geval een deel van onze groep voorzien.
Leo
Berichten: 5846
Lid geworden op: zo mar 20, 2005 01:31

mvdeejay schreef:Thanks Leo!! En jij (nogmaals) bedankt voor je aandeel hierin :D]
Graag gedaan ! kvind het keigaaf als we met de club een BIGje kunnen redden van de ondergang.

Wat betreft de beelden van de viva la Francetrip: neem de tijd. Goed spul heeft tijd nodig :wink:

Misschien kunnen we je met zun allen hier helpen de oplossing te vinden om de vele GIG`s ergens te hosten.
Oene ( DR BIG moderator ) beheert bijv deze site
eRDeeWee
Berichten: 228
Lid geworden op: ma jan 09, 2012 21:05
Locatie: Brasschaat

't Is misschien wel een beetje belachelijk..., maar gewoon door te zien dat er iets nieuws in "DRBIGholland goes to the french alps 2013" stond, zit ik hier met ne grote smile achter mijne 'puter! Erg hé!? :D :toost:
Man, man, man... wat heb ik me daar geamuseerd!!!
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Op die drbig site kan niet zo veel hoor, is maar een (s)low budget abbo... en er zijn maar weinig hosting providers waar je Gb's aan ruimte krijgt.

Het beste is er een paar goede video's van te snijden en die dan op de YouTube knallen.
loek de kort
Berichten: 373
Lid geworden op: vr aug 30, 2013 12:08
Locatie: Aarle - Rixtel

Mooie BIG, naast de noppen eronder die koffer eraf, heb ik ook onlangs gedaan :D
DR BIG 1996 verkocht
DR BIG 1994 verkocht
GSX1100EFE 1984
V-stroom 1000 2009
Bulls e MTB
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

mvdeejay schreef: Met getrotste pas wil ik graag met jullie delen dat ik sinds gisteravond eigenaar ben van mijn eerste Big
Hé M,
wat een mooie fiets heb je gekocht, is bijna zonde om 'm door de bagger heen te ragge,
Je kan beter die Wit / Oranje taart door de bagger jagen,. hahahahaha hou je nog een mooie fiets over voor miss ooit een asfaltritje,
Ik heb me net als de andere geweldig vermaakt daar, dus omdat 't zo leuk was...... nog 1 foto dan
Afbeelding
Veel plezier met je nieuwe BIG speelgoed, .................Spreek je snel
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Mooi Big!

Die 3000 gig aan films; een groot deel heb ik hier. Ik had toch een FTP-linkje rondgestuurd meen ik?
Brutus
Berichten: 65
Lid geworden op: do nov 29, 2012 19:05

De Stella alpina moet je zeker doen maar dan wel de tweede weekend in juli !!
Ik ben er zeker bij dan !!
Plan is dan twee weken Alphen door te brengen

Gr. Brutus
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

8) De Stelvio kun je overslaan, tientallen fietsers, tientallen campers, tientallen dwazen op motoren,
die op de niet al te brede weg alles tegelijk in proberen te halen.
Zelf met een blikje Cola in de ene en een Bifi in de andere hand is het nog een saaie berg.
Bijlagen
2013-08-13 13.55.31.jpg
2013-08-13 13.55.31.jpg (86.29 KiB) 3230 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
Gebruikersavatar
de antrapper
Berichten: 2199
Lid geworden op: zo jun 22, 2003 22:05
Locatie: Apeldoorn

8) En de Umbrail, vlak bij, met een paar km onverhard kom je zelfs dit tegen. :evil:
100_2416.JPG
100_2416.JPG (17.64 KiB) 3228 keer bekeken

vlak bij de grenspost,
100_2404.JPG
100_2404.JPG (18.77 KiB) 3226 keer bekeken
Big Bigger Tiger en weer Big :mrgreen:
mvdeejay
Berichten: 33
Lid geworden op: do mar 21, 2013 13:10
Locatie: Amstelveen

eRDeeWee schreef:'t Is misschien wel een beetje belachelijk..., maar gewoon door te zien dat er iets nieuws in "DRBIGholland goes to the french alps 2013" stond, zit ik hier met ne grote smile achter mijne 'puter! Erg hé!? :D :toost:
Man, man, man... wat heb ik me daar geamuseerd!!!
Heeey Rudi! Haha ja dat had ik ook toen ik de foto's aant posten was. En een zwarte, dus moest meteen aan dat mooie exemplaar van jou denken :)
joebar2dakar schreef:hou je nog een mooie fiets over voor miss ooit een asfaltritje
:D:D Daar heb ik mn VFR voor, hoewel ik ook op deze wil gaan toeren. Makkelijk om obstakels zoals trambanen te trotseren in Amsterdam :D
DaBit schreef:Mooi Big! Die 3000 gig aan films; een groot deel heb ik hier. Ik had toch een FTP-linkje rondgestuurd meen ik?
Thanks! Ja klopt, maar uploaden ging echt ongekend langzaam (ligt aan mijn verbinding). Schiet me trouwens spontaan een idee te binnen, ga ik effe uitpluizen. TBC :)
futurist
Berichten: 3404
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

guy's ik weet niet of ik al mijn foto's al met jullie had gedeeld maar het geheugen kaartje is vol dus ik heb ze ergens geparkeerd zodat jullie ze allemaal nog eens kunnen bekijken. veel leuke foto's van jullie in actie en sommige weten jullie niet eens dat ze genomen zijn (denk ik)
futurist
https://www.dropbox.com/sh/dv2rewkureu2lm4/2UWqaF0FJj?m
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Whoha, wat een gave trip was het toch. Ik wil terug!
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

Hou der is mee op Afbeelding................... was net weer een beetje gewend aan het dagelijkse leven hier..............
En nou wil ik weer terug Afbeelding
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
futurist
Berichten: 3404
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

Leuk hé, ik ben blij dat jullie de plaatjes leuk vinden, ik hoop dat je ze kan rippen, die van jezelf bedoel ik dan. Als het niet lukt dan hoor ik het wel want dan verzend ik ze wel in een mailtje of zo.
greetz Futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
joebar2dakar
Berichten: 234
Lid geworden op: za mar 02, 2013 09:45

Thanks Futurist !!
Ik heb "mijn" foto's kunnen downloaden.
En nee ik wist ook inderdaad niet dat jij zoveel foto's stiekum gemaakt had,...................
Bij BIG88 wist ik dat je voorzichtig moest zijn als die zijn bril ophield, je wist namelijk nooit of ie nou aan t filmen was of toch maar niet Afbeelding
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
DaBit
Berichten: 50
Lid geworden op: wo mei 10, 2006 16:15
Locatie: Oss

Boefjes zijn het, die Big-rijders! :lol:
DR-Big
Berichten: 1145
Lid geworden op: za okt 26, 2002 19:21
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Bij mij staat het al in de agenda: 2e week september 2014: Franse Alpen.
futurist
Berichten: 3404
Lid geworden op: do jan 03, 2008 00:34
Locatie: Essen Belgie

kon ik ook wel eens doen met potlood, dan is mijn motormaatje waarschijnlijk ook financieel opgekrabbeld zodat ie alsnog mee kan
futurist
Suzuki Katana GSX 750S '82
Dr 750 '89 SR41 en '90 SR42
DR 800 SR43 3X '95, '96, '97
Aprilia RSV Mille '99
Triumph Sprint ST 955 '99
Aprilia RST Futura '04
Triumph Daytona 955i ,06
Plaats reactie