DRBIGholland goes to the french alps 2013
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Dan kende gij verrekte goed viva la france want ik lees via die link:DaBit schreef:10cm de komende 48 uur.....
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
Sequence contains no elements
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.InvalidOperationException: Sequence contains no elements
Source Error:
Line 44: sCountryCode = (Request.QueryString["cid"] != null) ? Request.QueryString["cid"].ToString() : "AT";
Line 45: sCountryCode = sCountryCode.ToUpper();
Line 46: sCountryName = (from item in GeoDB.GeoItems where item.CountryCode == sCountryCode select item).First().CountryName;
Line 47: sNormalizedCountryName = (from item in GeoDB.GeoItems where item.CountryCode == sCountryCode select item).First().NormalizedCountryName;
Line 48:
Source File: c:\www\weerplaza.nl\wintersport\country.aspx.cs Line: 46
Stack Trace:
[InvalidOperationException: Sequence contains no elements]
System.Linq.Enumerable.First(IEnumerable`1 source) +675
Wintersport_Land.Page_Load(Object sender, EventArgs e) in c:\www\weerplaza.nl\wintersport\country.aspx.cs:46
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +71
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +3178
--------------------------------------------------------------------------------
-
HUHHHH,
Wha zeit ie
Leo.......... al vreug ant bier gezete
Wha zeit ie
Leo.......... al vreug ant bier gezete
It is better to stuck into the desert than stuck in traffic.
Vakantiegeld binnen, meteen maar goed besteed...
Kenda K760 achter, Michelin comp. 4 voor, dikke biba'tjes en een luxe bandenlichter.
Kenda K760 achter, Michelin comp. 4 voor, dikke biba'tjes en een luxe bandenlichter.
- Bijlagen
-
- bandjes.png (131.7 KiB) 4171 keer bekeken
Inside every old guy is a young guy, wondering what the fuck happened.
We zullen het wel zien. Als ik zo eens over de kaarten kijk lopen er 'laag' ook genoeg paden en weggetjes om onszelf te kunnen vermaken.
De motor-voorbereiding gaat als vanouds 'soepel' in ieder geval.
- Hoe lang gaan zelfgemaakte uitlaatpakkingen mee bijvoorbeeld (OEMmers zijn in backorder)? Nou, euh, 74km om precies te zijn.
- Hoe remt dat nou, een enkele remschijf met 2-schijven rempomp? Euh, goed zat voor Nederland, maar in de bergen ga ik er niet op gokken. Dat word terplekke een bandje op de gewone (veuls te brede en zo zacht als boter) velg lepelen....
- Zo'n Unicross bandje van 5 jaar oud, is dat nog bruikbaar? Nee dus; daar trokken gister spontaan de scheuren in bij een testritje. Kon ik nog effe gauw een ander voorbandje rogggelen vandaag. Nouja, ga ik in ieder geval met vers rubber op pad (Stonemaster achter, Enduro Comp 6 voor)
Achja, is het ooit anders?
De motor-voorbereiding gaat als vanouds 'soepel' in ieder geval.
- Hoe lang gaan zelfgemaakte uitlaatpakkingen mee bijvoorbeeld (OEMmers zijn in backorder)? Nou, euh, 74km om precies te zijn.
- Hoe remt dat nou, een enkele remschijf met 2-schijven rempomp? Euh, goed zat voor Nederland, maar in de bergen ga ik er niet op gokken. Dat word terplekke een bandje op de gewone (veuls te brede en zo zacht als boter) velg lepelen....
- Zo'n Unicross bandje van 5 jaar oud, is dat nog bruikbaar? Nee dus; daar trokken gister spontaan de scheuren in bij een testritje. Kon ik nog effe gauw een ander voorbandje rogggelen vandaag. Nouja, ga ik in ieder geval met vers rubber op pad (Stonemaster achter, Enduro Comp 6 voor)
Achja, is het ooit anders?
Vandaag de minder stoere inkopen gedaan:
2 blikken
2 blikken
10 afbakstokbroden
1 pallet:
Ik heb stad en land ( in ons durp ) afgezocht naar een nieuwe drinkzak met slang maar niet gevonden. Die moet ik dus nog scoren bij de decathlon.
Gelukkig is een andere brabo daar vandaag geweest en gaf i bij terugkomst een mailtje dat i keileuk spul daar ingekocht had..................
2 blikken
2 blikken
10 afbakstokbroden
1 pallet:
Ik heb stad en land ( in ons durp ) afgezocht naar een nieuwe drinkzak met slang maar niet gevonden. Die moet ik dus nog scoren bij de decathlon.
Gelukkig is een andere brabo daar vandaag geweest en gaf i bij terugkomst een mailtje dat i keileuk spul daar ingekocht had..................
-
Ja Leo,.................
Van je vriendjes moet je t hebben nie
Mar ze hebbe er inderdaad unne slurpzak bij de Dechatlon
Gij ward toh nie zo knap als die nou mee geweest is
Van je vriendjes moet je t hebben nie
Mar ze hebbe er inderdaad unne slurpzak bij de Dechatlon
Gij ward toh nie zo knap als die nou mee geweest is
Hedde gij unnen Joebarin gescoord ?joebar2dakar schreef:Gij ward toh nie zo knap als die nou mee geweest is
Mar ik ben mir van de dizze: http://www.decathlon.nl/waterzak-2-lite ... 93719.html
( veul veur wennig )
Tripje voor 2014 ? ( of tussendoor ) : http://allroadmaniacs.nl/forum/index.ph ... #msg224205
Straks hebben wij gewoon keimooi weer, mega-vergezichten en boeiende pukkels. Dan wil jij niet anders meer!
(ik denk alleen dat de datum van dit tripje wat aan de vroege kant is voor het gebied; de wintersporters zijn net weg.
De meeste hogere passen zijn zowiezo nog tot 15 juni gesloten. Officieel dan tenminste)
(ik denk alleen dat de datum van dit tripje wat aan de vroege kant is voor het gebied; de wintersporters zijn net weg.
De meeste hogere passen zijn zowiezo nog tot 15 juni gesloten. Officieel dan tenminste)
-
Dan hoop ik dat we jou gelijk moeten geven, maar heb er een hard hoofd in.DaBit schreef:Straks hebben wij gewoon keimooi weer, mega-vergezichten en boeiende pukkels.
Denk dat 't een wintersport vakantie word,
Zal maar vast sneeuwkettingen regelen voor de Brabobus denk ik.
Vanmiddag ff gezocht op div web cams daar in de buurt maar t is allemaal sneeuw
Alp d'Huez
Briancon
Word erwten / bonensoep & chocomel weer denk ik
Ik durf te wedden dat als je op 30 juli kijkt je dezelfde beelden krijgtjoebar2dakar schreef: Vanmiddag ff gezocht op div web cams daar in de buurt maar t is allemaal sneeuw
Ik keek vanmiddag naar de webcam van de camping in Briancon en het was toppie weer en meende zelfs al een paar van de groep te herkennen
-
en Leo is best aangekomen
En gaan jullie je nu weer druk maken om t weer? ach dan heb ik wel 2 gore-tex motor pakken te leen
En gaan jullie je nu weer druk maken om t weer? ach dan heb ik wel 2 gore-tex motor pakken te leen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
Ik merk dat je me al lang niet meer in string gezien hebtzappa.suzuki schreef:en Leo is best aangekomen
Ik maak me alleen druk over de temperatuur van mijn biertjes en de rest zien ik wel.zappa.suzuki schreef:En gaan jullie je nu weer druk maken om t weer? ach dan heb ik wel 2 gore-tex motor pakken te leen
Vanaf dag 1 is het lachen gieren brullen geweest tijdens de BIGclubuitstapjes en ik verwacht nu niks anders.
Nog 2 dagen werken...................
Ja, dat werken... Daar heb ik dus eigenlijk ginne kloot zin mir in.
'k heb met de Stonemaster nog even een paar geulen gegraven voor het geval ze kabels willen leggen: joehoe, leukleuk. Wegbandjes liggen er weer onder, check. Achterremblokken zijn ook vers, gemodificeerde blokken van een BMW GS. Extra noppenvoorwieltje gaat het 'm niet worden. Dat verse schijf en verse blokken in het begin niet zo geweldig remmen weet ik, maar de remkracht komt niet goed genoeg op gang om er 20-30% hellingen mee aan te durven vind ik. Eerst in NL maar wat mee kloten, voor deze vakantie maar terplekke bandje wisselen. Velg is toch al gebustst, dus een buts extra boeit ook niet. Nog wat bagagehaken op de kofferdeksels geschroefd, ge wit ut ooit nie wat ik nog voor lekkers tegenkom onderweg dat meemoet. Garmin is volgeplempt met de aanrijroute en wat tracks voor het geval we een sneeuwscooter kunnen huren ofzo.
Nog effe voer kopen voor die hongerige magen van jullie, nog een paar dagen werk uitzitten, en als het aan mij ligt zit ik vrijdagmiddag op de motor. 'k heb er zin in!
'k heb met de Stonemaster nog even een paar geulen gegraven voor het geval ze kabels willen leggen: joehoe, leukleuk. Wegbandjes liggen er weer onder, check. Achterremblokken zijn ook vers, gemodificeerde blokken van een BMW GS. Extra noppenvoorwieltje gaat het 'm niet worden. Dat verse schijf en verse blokken in het begin niet zo geweldig remmen weet ik, maar de remkracht komt niet goed genoeg op gang om er 20-30% hellingen mee aan te durven vind ik. Eerst in NL maar wat mee kloten, voor deze vakantie maar terplekke bandje wisselen. Velg is toch al gebustst, dus een buts extra boeit ook niet. Nog wat bagagehaken op de kofferdeksels geschroefd, ge wit ut ooit nie wat ik nog voor lekkers tegenkom onderweg dat meemoet. Garmin is volgeplempt met de aanrijroute en wat tracks voor het geval we een sneeuwscooter kunnen huren ofzo.
Nog effe voer kopen voor die hongerige magen van jullie, nog een paar dagen werk uitzitten, en als het aan mij ligt zit ik vrijdagmiddag op de motor. 'k heb er zin in!
Hee, dat zijn beelden van 29 april! We zijn een maand verder inmiddels.joebar2dakar schreef:Dan hoop ik dat we jou gelijk moeten geven, maar heb er een hard hoofd in.DaBit schreef:Straks hebben wij gewoon keimooi weer, mega-vergezichten en boeiende pukkels.
Denk dat 't een wintersport vakantie word,
Zal maar vast sneeuwkettingen regelen voor de Brabobus denk ik.
Vanmiddag ff gezocht op div web cams daar in de buurt maar t is allemaal sneeuw
Alp d'Huez
Briancon
Word erwten / bonensoep & chocomel weer denk ik
OJ
-
Veel plezier daar! hou de boel een beetje heel en niet te veel zuipen
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
- de antrapper
Het avontuur is begonnen
Big Bigger Tiger en weer Big