Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Munne maat noar beneje ant helpe of nie dan jongheLeo schreef: Jazekers wel !
Alleen wat je nou precies aant doen was ..............
We vonden het allen leuk om te doen dus graag gedaan.DR-Big schreef: Leo en de rest van het uitvoerend comité: grote klasse!
Echt Bizar met een grote B dat sommigge tradities in ere gehouden zijn op deze meeting.DR-Big schreef: We hebben op waardige wijze het 12,5 jaar gevierd met twee kapotte biggen![]()
Onne voor al uw feesten en partijen incl sleepdienst.DR-Big schreef:Onne bedankt voor de catering.
Samen uit samen thuis is het motto voor de brabogroep en die hebben we in ere gehouden.DR-Big schreef:Excuus voor een wat langer bezoek aan de zorgboerderij dan wat de bedoeling was. Ik vond het tof dat jullie zonder zeuren zo lang zijn gebleven.
Dat gevoel hadden we al ja.DR-Big schreef: Ik heb nog de pest in mijn lijf...
Leo, wa wilde gij hier mee zegge?Leo schreef:Dat we geen onschuldige burgers beschuldigen even een kleine nuance aangebracht in de fotoEdwin schreef: Ook nog een foto genomen van een vaste bewoner daar
Wat deed ie wel/niet?DR-Big schreef:Ik heb geen idee van een planning. Ik ga eerst maar eens kijken of de nokkenasketting er nog wel op zit en de timing nog klopt. Daarna andere bobines en bougies proberen, carburateurs met perslucht doorblazen. Dat soort dingen maar eens doen. Ik heb eigenlijk geen idee
OJ
Komt het wel eens voor dat een Big bij het uitzetten en met een slechte NAKS een tandje wil verspringen? Zo niet, dan zou je misschien toch ook naar de pulsgever kunnen kijken. Motor even op zijn kant en de het dynamodeksel open. Wie weet is die vervuilt ofzo?DR-Big schreef:Ik heb geen idee van een planning. Ik ga eerst maar eens kijken of de nokkenasketting er nog wel op zit en de timing nog klopt. Daarna andere bobines en bougies proberen, carburateurs met perslucht doorblazen. Dat soort dingen maar eens doen. Ik heb eigenlijk geen idee
OJ
Zoektocht op Inet op zelfde probleem :DR-Big schreef: Laat uw posting maar komen!
OJ
Mogelijk een verklaring voor de droge bougie's ondanks het vele starten?Als een zuiger in de een afgesloten ruimte met een bepaald volume lucht naar beneden beweegt, wordt het volume boven de zuiger groter, er komt niet meer lucht in dus de luchtmoleculen worden verder uit elkaar getrokken waardoor de druk lager wordt.
Openen we nu deze ruimte (cilinder) dan zal de hogere buitenluchtdruk naar binnen stromen totdat de druk in de cilinder gelijk is aan de buitenluchtdruk.