Het was ook maar een gokje omdat op dat filmpje van Marcel ook in een groeve gereden werdt

Was jij er ook bij

Moderator: ghulst
Ik ging hem toch helemaal in het nieuw steken hoor.ives schreef:Hey Gix, ik hoorde eerder vandaag dat je al zwaar aan het trainen geweest bent in Wonck ? Vandaar mss die nieuwe plastiek
start is op het circuit zelfdige schreef: Is het vertrek dan in Mettet waar het circuit is?
"I have a dream"ives schreef:Ik ben erbij in Flavion. Rocroi ook trouwens - kan ik ook eens deftig punten scoren met al die thuisblijvers
Heej Sanne,Sanne schreef:De tijden zijn doorkomst tijden. Als je hard rijdt dan heb je een paar minuten voor de doorkomsttijd pauze. Deze tijd gebruik je om bij te tanken en wat te eten en drinken. Er zijn in een enduro ronde twee TC (tijdcontrole's) en daar heb je service als je jezelf inkoopt bij een service team. Service is tanken en eten en als het nodig is sleutelen en eventueel reserveonderdelen.
Je kan er uren uitleg over krijgen maar het is toch en blijft gewoon een kwestie van DOEN. Door een keer mee te doen leer je vanzelf hoe het gaat.![]()