prijs DR800

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

leeuwarder

Ik heb mijn fiets (op Speurders voor meer gegevens) te koop staan, mijn prijs is 2500,- heb een bod wat daar iets onder ligt maar vind het niet erg om hem niet te verkopen :wink: . Motor staat binnen gestald en frame en alle andere delen zijn 100% roest en oxidatievrij (heeft nooit pekel of modder gezien) en nog in nieuwstaat! Rijd en loopt geheel als een nieuwe motor.

Er zullen vast motoren te vinden zijn van hetzelfde bouwjaar die een paar honderd Euro goedkoper zijn, maar ik denk niet dat die zo netjes zijn als deze. (Anders gewoon vergelijken :wink: )
iron gonzo

mooie DRs allemaal
dus niet echt geschikt voor te gaan raggen in de modder.
ik vind ze daar te mooi voor.

ondertussen nog altijd niets gevonden, bij de meeste enduro's is er teveel omgebouwd of is het motorblok stuk en of volledige revisie nodig.
en die kapjes met ronde koplamjes vind ik arsie lelijk.Afbeelding Afbeelding
liever het gewone originele rechthoekige of ronde koplamp.
droom van oude GS 2klepper
CrazyWezel
Contacteer:

niet geschikt.. als je dat denkt ben je zelf n beetje ongeschikt denk ik.
maar das mijn eige persoonlijke mening he :lol:
mijn dr vind het geweldig om af en toe uitgelaten te worden in de modder, dan kijktie me liev aan, en dan wordtie weeris gewassen achter zn oortjes enzo, daar houden ze van..
komen we samen weer thuis, wordt zn ketting gespanne en gesmeerd, en dan magtie weer op stal, lekker ondergestopt, klaar voor zn schoonheidsslaapje :D
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
leeuwarder

Ik zou het voor mijn fiets zonde vinden, maar van de andere kant.. Iedere BIG is ooit nieuw geweest! Ooit heeft iemand hem voor het eerst uitgelaten.

Ik heb al een paar belangstellenden gehad die mijn motor te mooi voor de blubber vonden, geeft wel aan dat BIG liefhebbers echt om hun fiets geven.
Ze kopen liever voor een paar honderd minder eentje die een zwaar leven heeft gehad met alle in en uitwendige sporen van dien en versleutelen vervolgens dat uitgespaarde geld weer in hun BIG. En ik heb nog een paar belangstellenden over die wel mijn prijs willen betalen maar weer moeilijk afstand van hun eigen BIG kunnen nemen en hem eerst wel kwijt willen (-:
Mijn BIGje slaapt lekker in de kurkdroge stalling en voor mij geen straf als hij bij me blijft, ik weet zeker dat ik voor het geld ik beur nooit weer zo'n mooie en goede terug kan kopen als ik spijt krijg :shock:
Laatst gewijzigd door leeuwarder op za nov 15, 2008 00:16, 1 keer totaal gewijzigd.
zappa.suzuki

Ach, hier net, daar vies.. de zelfde BIG en in beide staat mooi :wink:

Afbeelding

Afbeelding
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
spgoesdakar

Zie ik daar C dubbelU staan?
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
iron gonzo

zit momenteel in onderhandeling met een XT350
ik wacht nog op 1 berichtje of de koop al dan niet doorgaat.
ik hou jullie op de hoogte.

het zal dus momenteel geen DR800 worden (maar we kijken nog altijd uit, zolang er niets binnenkomt van bericht over de XT350) dus alles is nog mogelijk
CrazyWezel
Contacteer:

@iwan, da lijkt dr wel op, maar ik kan me niet herinnere dat ik ooit n grijze helm vast heb gehad..
en toen was t pakje nog schoon dan :lol:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

www.prepworld.nl !
zappa.suzuki

Foto is van de Ronny rit en iemand had het zelfde pak als CW :wink:
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
CrazyWezel
Contacteer:

kvindut opzich wel een fijn pakje, alleen alles behalve waterdicht zonder wintervoering er in.. mja t wordt ook onderhand tijd voor wintervoering..

kheb trouwens nog wat leuk liggen speule vd week, met de brommer en met de auto
www.youtube.com/user/crazywezel
enjoy :lol:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

www.prepworld.nl !
Biggy

leeuwarder schreef:Ik heb mijn fiets (op Speurders voor meer gegevens) te koop staan, mijn prijs is 2500,- heb een bod wat daar iets onder ligt maar vind het niet erg om hem niet te verkopen :wink: . Motor staat binnen gestald en frame en alle andere delen zijn 100% roest en oxidatievrij (heeft nooit pekel of modder gezien) en nog in nieuwstaat! Rijd en loopt geheel als een nieuwe motor.

Er zullen vast motoren te vinden zijn van hetzelfde bouwjaar die een paar honderd Euro goedkoper zijn, maar ik denk niet dat die zo netjes zijn als deze. (Anders gewoon vergelijken :wink: )
Niet verkopen joh, dan kun je wellicht eens een (Midwinterbikkel)tochtje met mij doen, Ljouwerters onder elkaar :wink: Heb er sinds vandaag ook eentje (er)bij.......... :D
...Motorprutsende knutselsmurf...
iron gonzo

ja jongens het is geen DR800 geworden
wel een XT600 compleet origineel met 28000kmtjes op de teller
zal nieuwe topic openen en dan wat foto's posten.

iedereen alvast bedankt voor de reacties
Plaats reactie