crazywezel stelt zich voor
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
-
He Johan, ben blij dat ie heel is gebeleven, die 48T achter verklaard waarom je a-wiel zo ver naar voren staat.
Kijk even wat je voor aan tanden hebt, en want als dat anders is moet je je aantal schakels gaan tellen.. Als je een cross zaak in de buurt hebt kunnen ze waarschijlijk gelijk de ketting monteren en klinken voor je. [als je hem daar koopt]
Een gewone motorboer is vaak wat minder flexibel in dat soort dingen Maar eerst bellen en vraagen helpt
Suc6 Zappa
Kijk even wat je voor aan tanden hebt, en want als dat anders is moet je je aantal schakels gaan tellen.. Als je een cross zaak in de buurt hebt kunnen ze waarschijlijk gelijk de ketting monteren en klinken voor je. [als je hem daar koopt]
Een gewone motorboer is vaak wat minder flexibel in dat soort dingen Maar eerst bellen en vraagen helpt
Suc6 Zappa
Suzuki DR 800 1997, KTM Adv 640 1997
-
- Contacteer:
154euro..
das geen kattepis..
ik ga zo even mn wiel dr uit toveren samen met herr kikker,
en dan zal ik inderdaad even naar dat voortandwiel kijken, schakels tellen kan denk ik zoiezo geen kwaad, maar jij bedoeld dus een ketting halen, meteen laten klinken op het juiste aantal, en dan aan een stuk monteren?
edit: nog een keer je post gelezen,
het probleem is dat ik alles los maak, en er dus niet mee naar een motorzaak kan rijden, misschien dat als ik die binnenband heb laten vervangen ik de boel in elkaar zet met die rot ketting, en dan naar n zaak toe rijd, is misschien wel zo verstandig, weet ik ook zeker dattie de goede lengte is, morgen even informeren, en dan maar rustig er naar toe rijden..
das geen kattepis..
ik ga zo even mn wiel dr uit toveren samen met herr kikker,
en dan zal ik inderdaad even naar dat voortandwiel kijken, schakels tellen kan denk ik zoiezo geen kwaad, maar jij bedoeld dus een ketting halen, meteen laten klinken op het juiste aantal, en dan aan een stuk monteren?
edit: nog een keer je post gelezen,
het probleem is dat ik alles los maak, en er dus niet mee naar een motorzaak kan rijden, misschien dat als ik die binnenband heb laten vervangen ik de boel in elkaar zet met die rot ketting, en dan naar n zaak toe rijd, is misschien wel zo verstandig, weet ik ook zeker dattie de goede lengte is, morgen even informeren, en dan maar rustig er naar toe rijden..
-
Hallo Crazywezel,
heb je er al over nagedacht om naar de Bigmeeting te komen in september?
heb je er al over nagedacht om naar de Bigmeeting te komen in september?
DR750 '89 DR800 '90 DR800 '92
-
- Contacteer:
Ja daar heb ik zeker over nagedacht, maar dat was al vrij snel besloten dat ik daar heen wou, jij bedoeld toch die rit met overnachting op die camping he?
ik blijf daarom nu even op mn oude banden rijden, en dan net voor september gooi ik er nieuwe banden en valbeugels onder, dan kan ik er ook even voor sparen, want ik blijf tenslotte maar een student..
heb er wel zin in, maar nu eerst even zorgen dat ik weer kan rijden morgen .
edit: bandjes worden: achter een Mefo Stonemaster, en voor een K760 van kenda.
ik blijf daarom nu even op mn oude banden rijden, en dan net voor september gooi ik er nieuwe banden en valbeugels onder, dan kan ik er ook even voor sparen, want ik blijf tenslotte maar een student..
heb er wel zin in, maar nu eerst even zorgen dat ik weer kan rijden morgen .
edit: bandjes worden: achter een Mefo Stonemaster, en voor een K760 van kenda.
Laatst gewijzigd door CrazyWezel op vr jul 04, 2008 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Ketting heb je voor e90/120.- [DID, internet of motorboer] http://www.maxmotorsportcollection.com/ ... jnnic908f1
Bandje vervangen is makkelijker dan je denkt, 2 banden lichters van zeg 20 cm en evt de zijstandaard van de BIG van je vader om de band van de velg te drukken en klaar ben je..
Shifty heeft er mischien nog een leuke link over..
Bandje vervangen is makkelijker dan je denkt, 2 banden lichters van zeg 20 cm en evt de zijstandaard van de BIG van je vader om de band van de velg te drukken en klaar ben je..
Shifty heeft er mischien nog een leuke link over..
-
- Contacteer:
wieltje er uithalen was minder moeilijk als geplanned, was zo gebeurd, die ketting laat ik denk ik nog wel even zitten, dan kan ik iig gewoon rijden (met nadruk op gewoon) dus even niet volle bak baggeren of spelen bij het stoplicht, en dan maar de hele set vervangen en de tandwieltjes als reserve bewaren (als ik weer wat geld bij elkaar heb)
als het goed is, is alles dus vervangen voor september, want dan wil ik wel lekker baggeren.. hoop echt dat t lekker geregent heeft dan..
als het goed is, is alles dus vervangen voor september, want dan wil ik wel lekker baggeren.. hoop echt dat t lekker geregent heeft dan..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Suc6 met de impuls controle van de rechter hand
Als je van moder houd zijn de TKC minder, hebben geen zelf reinigend vermogen sc. modder blijft gewoon tussen de noppen zitten en word in 2 seconden een slick
Zie je bij de BIG meeting
Als je van moder houd zijn de TKC minder, hebben geen zelf reinigend vermogen sc. modder blijft gewoon tussen de noppen zitten en word in 2 seconden een slick
Zie je bij de BIG meeting
-
- Contacteer:
ik heb trouwens vanmiddag remblokken besteld bij hein gericke in eindhoven, waren niet op voorraad, maar hij zou er uit een duits filiaal laten komen en van een nederlands filiaal,
maar wat betalen jullie voor remblokken?
want die ik nu heb besteld waren prijs technisch de goedkoopste, of het ook degelijk spul is weet ik niet, heb niet naar het merk gevraagt, denk ik probeer het gewoon.
prijs:
voor 20,95
achter 16,95
als ik ze binnen heb komt er dus een update, zal eind volgende week zijn denk ik.
maar wat betalen jullie voor remblokken?
want die ik nu heb besteld waren prijs technisch de goedkoopste, of het ook degelijk spul is weet ik niet, heb niet naar het merk gevraagt, denk ik probeer het gewoon.
prijs:
voor 20,95
achter 16,95
als ik ze binnen heb komt er dus een update, zal eind volgende week zijn denk ik.
-
haal ze meestal bij m'n motorboer Ro Snel..
Kosten v of a e 35 en remmen goed en gaan lang mee..
Nu ja voor dan, achter iets van 3/5.000km afhankenlijk van de hoeveelheid modder die ik tegen kom
Remmen ook lekker gedoseerd
Toevalig vandaag nieuwe blokken achter + een zo goed als nieuwe remschijf op m'n achter wegwiel gestoken.
Noppenband voor om gedraait om het cuppen tegen te gaan en de street-legaal demper van Dirty op Shiny gezet ipv z'n sport-use only demper..
En 40Km in het bos gespeeld Ben klaar voor de ARM rit van 5 Juli
Kosten v of a e 35 en remmen goed en gaan lang mee..
Nu ja voor dan, achter iets van 3/5.000km afhankenlijk van de hoeveelheid modder die ik tegen kom
Remmen ook lekker gedoseerd
Toevalig vandaag nieuwe blokken achter + een zo goed als nieuwe remschijf op m'n achter wegwiel gestoken.
Noppenband voor om gedraait om het cuppen tegen te gaan en de street-legaal demper van Dirty op Shiny gezet ipv z'n sport-use only demper..
En 40Km in het bos gespeeld Ben klaar voor de ARM rit van 5 Juli
-
- Contacteer:
ik heb zo hard andere banden en een ketting set nodig.. ik wil mee spelen
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Ach, heb de kettingset besteld dus die komt er aan voor je
En als je me mail over m'n mefo ontvangen hebt [ Forum liep vast daarna, dus weet niet of het goed ging]
Dan weet je wat die kost.. edit toch niet gratis maar kost een biertje
En als je me mail over m'n mefo ontvangen hebt [ Forum liep vast daarna, dus weet niet of het goed ging]
Dan weet je wat die kost.. edit toch niet gratis maar kost een biertje
-
- Contacteer:
dat biertje ken ik wel lije heb serieus zin in de zwemles dr na,
hoop dat ik tegen die tijd ook mn valbeugels binnen heb,
kan je die trouwens nog op meer plekken krijgen als bij hessler?
want net als motozoom enzo hebben ze wel maar niet voor de dr800.
krijg ze zo niet echt gevonden moet ik zeggen..
hoop dat ik tegen die tijd ook mn valbeugels binnen heb,
kan je die trouwens nog op meer plekken krijgen als bij hessler?
want net als motozoom enzo hebben ze wel maar niet voor de dr800.
krijg ze zo niet echt gevonden moet ik zeggen..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
met een beetje geduld op Ebay, en goedkoper, maar ziet ze niet echt vaak
Mischien direkt bij de fabrikant?
Mischien direkt bij de fabrikant?
-
- Contacteer:
moeten hier in nederland toch ook gewoon te verkrijgen zijn, lijkt me.
morgen nog maar eens die hein gericke opbellen hier, die haald praktisch alles rechtstreeks uit duitsland (is ook n duitse keten)
dus daar zaltie ook wel aan kunnen komen hoop ik,
denk trouwens dat het ook gewoon die normale beugel wordt, aangezien die eigenlijk duur genoeg is.
morgen nog maar eens die hein gericke opbellen hier, die haald praktisch alles rechtstreeks uit duitsland (is ook n duitse keten)
dus daar zaltie ook wel aan kunnen komen hoop ik,
denk trouwens dat het ook gewoon die normale beugel wordt, aangezien die eigenlijk duur genoeg is.
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Johan die "normale beugel' is wel een Hepco&Becker dat is absoluut een topmerk!
-
- Contacteer:
@leeuwarder, ik zeg ook echt niet dat het slechte kwaliteit is hoor, helemaal niet was gewoon benieuwd hoe die andere was
maar het wordt wel een hebco und becker denk
edit: hebco&becker beugels besteld + aanbetaald.
edit2: ze hadden nu van die spuitbusjes in de aanbieding, voor als je ergens in the middle of nowhere staat met een lekke band..
van 5,- nu voor 1,60.
als iemand in teresse heeft in zo'n busje kan dat geregeld worden, neem ik m in september wel mee naar de big meeting
maar het wordt wel een hebco und becker denk
edit: hebco&becker beugels besteld + aanbetaald.
edit2: ze hadden nu van die spuitbusjes in de aanbieding, voor als je ergens in the middle of nowhere staat met een lekke band..
van 5,- nu voor 1,60.
als iemand in teresse heeft in zo'n busje kan dat geregeld worden, neem ik m in september wel mee naar de big meeting
-
en je denkt dat je die lekkke band ie je laatst had daar mee kon repareren?
Neem bij off-road wel gewoon m'n goede handpomp, binnenbanden en plakkers en lichters mee
En tegen woordig maar ook een koppelingshendel en ga morgen een nood binnenkabelsetje bij elkaar zoeken
Vind BIG88's veldschopje en stratkabel ook een geod idee
Neem bij off-road wel gewoon m'n goede handpomp, binnenbanden en plakkers en lichters mee
En tegen woordig maar ook een koppelingshendel en ga morgen een nood binnenkabelsetje bij elkaar zoeken
Vind BIG88's veldschopje en stratkabel ook een geod idee
-
Zappa bij mijn fiets zit in het gereedschapsetje een rond doosje met binnenkabeltjes en schroefnippels, weet jij zo of dat standaard is? Doosje zat dichtgeplakt, was spannend om het te openen had ik echt nooit verwacht.
Welkom crazywezel,
Eindelijk weer iemand die de gemiddelde leeftijd weer eens onder de 40 trekt, want voor de resten rijden er alleen maar oude lullen op...maarja het is natuurlijk ook wel een beetje een oude lullen motor.
Maar een beetje bagger erop wordt de motor alleen maar mooier.
TKC80's heb ik ook gehad als eerste setje. Leuk voor de weg en te beginnen met spelen. Ik heb de banden nu nog steeds in de garage liggen. Als ik op reis ga gaan ze er weer onder. Verder heb ik zo nog een hele stapel banden liggen. Elke geschikt voor zijn eigen doel, dus ze komen altijd weer van pas. Eén band die geschikt is voor alles vind je toch niet, het is altijd compromissen sluiten.
Wie is de kikker trouwens?
Eindelijk weer iemand die de gemiddelde leeftijd weer eens onder de 40 trekt, want voor de resten rijden er alleen maar oude lullen op...maarja het is natuurlijk ook wel een beetje een oude lullen motor.
Maar een beetje bagger erop wordt de motor alleen maar mooier.
TKC80's heb ik ook gehad als eerste setje. Leuk voor de weg en te beginnen met spelen. Ik heb de banden nu nog steeds in de garage liggen. Als ik op reis ga gaan ze er weer onder. Verder heb ik zo nog een hele stapel banden liggen. Elke geschikt voor zijn eigen doel, dus ze komen altijd weer van pas. Eén band die geschikt is voor alles vind je toch niet, het is altijd compromissen sluiten.
Wie is de kikker trouwens?
Suzuki DR 750SK Big '89
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
Innovation distinguishes between a leader and a follower.
-
- Contacteer:
Toon.. zwarte dr800.. rijd graag in sloten
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
@ Shifty, ik ben dan wel goed grijs maar nog geen 40 [oke 37]
en idd perfekte all-round band bestaat niet, die Mefo komt redelijk in de buurt..
@ Leeuwarder, volgens mij is dit niet standaard maar was de vorige eigenaar op het ergste voorbereid,
wel slim want zonder koppelingskabbel of hendel kom je nergens met de BIG, ding is niet aan te duwen als ie nog z'n goede copressie heeft..
Zonder gas is het ook lastig rijden
en idd perfekte all-round band bestaat niet, die Mefo komt redelijk in de buurt..
@ Leeuwarder, volgens mij is dit niet standaard maar was de vorige eigenaar op het ergste voorbereid,
wel slim want zonder koppelingskabbel of hendel kom je nergens met de BIG, ding is niet aan te duwen als ie nog z'n goede copressie heeft..
Zonder gas is het ook lastig rijden
-
- Contacteer:
nee is volgens mij ook niet standaard want dan had het nog wel in mn DR gezeten, dr zat echt veel origineel spul bij nog, ook dus de complete gereedschapset, ff uit gepakt.. maar daar zat het niet bij..
wel altijd leuk.. kadeautjes onder je buddy vinden natuurlijk
wel altijd leuk.. kadeautjes onder je buddy vinden natuurlijk
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-
Ik vond het in ieder geval een geinig setje (doosje), ik zal er morgen even foto's van plaatsen
-
- Contacteer:
dus..
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO
www.prepworld.nl !