dhc6 Junior schreef: Misschien wel leuk om wat foto's van de " achtertuin " van dhc6 te zien
Meeeeeeeerrrr please
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
LOL!!Leo schreef:Wij hebben dat allemaal al gedaan toen we jouw leeftijd waren ................ ergens begin 1900mvdeejay schreef: En dan denken wij dat we stoer zijn in de Franse Alpen....
@ Leo: Gahde gij is de schuur in jonghe en zurgt is dah dieje BIG kloar is jonghe,Leo schreef:dhc6 Junior schreef: Misschien wel leuk om wat foto's van de " achtertuin " van dhc6 te zien
Meeeeeeeerrrr please
Hahaha maak je maar geen zorgen woon in nederland dus ik zit er niet mee.ans schreef:DHC6 Junior,
Pas op hoor je krijgt die gekken straks je tuin niet meer uit, zit je de rest van je leven daar met die malloten opgescheept
Ik heb dat gemiddelde niet gehaald afgelopen Brianconrit Berg op gaat redelijk maar mijn bergafdalingen zijn stapvoets bij te houden.dhc6 schreef: Ik kom op gemiddeld 30 km/u. Komt dit overeen met jullie?
Wij hadden de afgelopen keer de kookbeurten / afwasbeurten reeds verdeeld voor we vertrokken.Degenen die die dag moesten koken/afwassen waren de sjors en de overigen dekten de tafel / douchte en proefden vast aan het bierdhc6 schreef: " verzorgd" worden ook wel lekker,
Ik heb geen idee wat de lengtes van de routes waren afgelopen keer.dhc6 schreef: Richting Clermond zijn vulkanen waar ook mooie routes te rijden zijn. Maar dan komen we wel op 350 km per dag.
Santé R
Ik hoor net dat Leo alleen op de aanhanger kan achteraan de brabobus, tis lekker bier of niks héLeo schreef: De afdeling brabobus heeft zojuist inkopen gedaan om dat koe niks bier eens te testen en we komen er na dit weekend op terug
frankn schreef:HEY! Wat is dat?zappa.suzuki schreef:Frankn mag geen Whiskey!