De cross sport komt niet eens voor in de top 20 van blessure gevoelige sporten waardoor ziekteverzuim ontstaat.
Zoek maar eens op google...
Voetbal nummer 1, zaalsporten scoren ook goed, evenals paardensport en fitness.
werkgever vind mijn hobby niet leuk meer
Moderator: ghulst
-
Yes! A CR500 is fast, and No! You can't ride it!
Gebroken been, pols (paar dagen lig je er dan wel uit natuurlijk).
Maar ligt er natuurlijk heel erg veel aan wat voor werk je doet (muis met links bedienen valt in het begin niet mee en de koppeling intrappen met een 'verse' titanium pen in je been valt ook niet mee trouwens).
Sommige blijven al thuis met een verkoudheid.
Maar ligt er natuurlijk heel erg veel aan wat voor werk je doet (muis met links bedienen valt in het begin niet mee en de koppeling intrappen met een 'verse' titanium pen in je been valt ook niet mee trouwens).
Sommige blijven al thuis met een verkoudheid.
KTM 250 EXC, 250 SX
dat zal er alles mee te maken hebben, dat er veel meer voetballers zijn dan crossersnielscr500 schreef:De cross sport komt niet eens voor in de top 20 van blessure gevoelige sporten waardoor ziekteverzuim ontstaat.
Zoek maar eens op google...
Voetbal nummer 1, zaalsporten scoren ook goed, evenals paardensport en fitness.
never drive faster then your angel can fly
ik heb ook eens na een lelijke val (bultje, sprong, motor voorover, mond vol zand en motor belande op mijn rug - gevolg, weekje thuis) de vraag/verzoek van mijn toenmalige werkgever gehad of ik niet beter kon stoppen met mijn hobby omdat zij van mening waren dat ik in mijn privéleven rekening moet houden met mijn werk en dat "risicovolle" hobby's niet gewenst waren. ik heb meteen de wedervraag gesteld of ik dan niet beter meteen de bedrijfsauto daar kon achter laten omdat ik voor hem veel km's op de weg zat met alle risico's van dien, en de enduro inruilen voor een lidmaatschap bij de lokale voetbalclub omdat de daarbij voorkomende blessures maatschappelijk meer geaccepteerd zijn..
nooit meer iets van gehoord.
nooit meer iets van gehoord.
Als bij ons een collega komt werken met gebroken ledematen, wordt ie niet meer voor vol aangezien.vanisher schreef:TSja, wie werkt er dan ook met gebroken vingers, enkels, verdraaide knieeen etc... dan doen toch alleen crossers