Welke vreemde dingen heb jij op de motor vervoerd?

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki

Leo

meca schreef:Deze tank heb ik eens van Nederland naar België vervoerd, aan de benzinepomp heb ik ze ook nog eens vol gedaan... :lol: :wink:

Afbeelding

Gr, meca.
Hoi Meca,

Klopt het dat ik deze net op Kapaza.be weer voorbij zag komen ?

LEO
meca

Hoi Leo,

Jawel dat klopt...nu reden van verkoop, zal je af vragen.
Staat wat stof te happen, kan zijn dat ik ze in de zomer toch een kleurtje geef en op de GSA plaats? Ik heb nogal een slechte gewoonte om op van alles een bod te doen en zo veel "aan mijn broek" te hebben. Als ik een bod doe, ben ik ook van mijn woord.... :wink:
Maar ben wat aan het afkicken en ben voorzichtig geworden met bieden... :D

Gr, meca.
BMW 1150 GSA
SUZUKI DR 750 BIG
YAMAHA TT 600
YAMAHA DT 200R
Noppy

Ik heb eens zo'n video gezien van een beul van een kerel die zijn eigen KTM ondersteboven de garage uitdraagt op zijn schouder. Tikkeltje off-topic, maar staat toch ook wel leuk als je zo aankomtlopen bij de technische keuring!

Zo kan het

Zo deed die vent met de KTM het, maar hier lukt het niet

Hij draagt daar overigens het 2008-model met blauwe 2-tone buddy, toevallig het zelfde model als ik heb. In het WPHB staat dat hij 101.5 kg kurkdroog weegt, dus dit is iets van 106 kg. Knap hoor!
:toost:
CrazyWezel
Contacteer:

heb je het nog niet aan je gewrichten van het crossen, krijg je het in je rug door met je motor rond te wandelen op je schouder.. :lol:
gehad en verstoten;
-DR BIG SR43 RR4
-KX 250 Enduro
current:
-DR BIG SR43 EBGIO

Onze nieuwe webwinkel! óók voor de brommerrijders! (camelbag's/O.R.S e.d)
www.prepworld.nl !
celsa
Contacteer:

Ik heb me de ogen is uit de KOP gekeken ergens op een enduro ballade
Een gast uit de Limburg (ben zijn naam even kwijt), boom van een vent

Zijn XR650 stond "naast" zijn trailer, nam met één hand het stuur en de andere de voetsteun beet en zette de XR zonder een kik te geven even langs zij op de trailer :shock: :shock:

echt waar.....zonde dat destijds de gsm om te filmen nog niet zo populair was, anders had ik hem voorzekers op " joetjoep " geplaatst.

Er zijn straffe kerels !
Plaats reactie