Waarom rij jij eigenlijk een offroad/cross motor????

Oeverloos ouwehoeren of gewoon napraten over de laatste rit kan hier. (zelf voor het bier zorgen)

Moderator: ghulst

adje
Berichten: 3618
Lid geworden op: di nov 19, 2002 22:57
Locatie: brabant

nu ga ik waarschijnlijk in groesbeek rijden, weet iemand hier wat over die baan??

honda cr80,

groesbeek is een heel mooi circuit alleen liggen er zeer veel stenen.
Dus een bodyprotecter is wel nodig als je daar gaat rijden.
het is altijd 1 van mijn favoriete circuits geweest.
MC de zeven heuvelen zegt al genoeg dat er een flink aantal springheuvels inzitten en een flinke steile helling waar je overigens gemakkelijk oprijdt.
als je beneden in het "dal" aankomt rijden voor de eerste keer en je kijkt tegen die helling aan dan lijkt het steiler dan het is.
veel plezier als je daar gaat rijden.
Rekluse Z-Start "don't get left behind"

www.adfransenmxparts.nl ( Rekluse import - verkoop en service )

Afbeelding Afbeelding

http://www.rekluse.com/
sir kwietje
Berichten: 39
Lid geworden op: di apr 15, 2003 09:06
Locatie: Belgie mechelen
Contacteer:

toen ik een jaar of 4 was reedt mijn vader cross met de zijspan dus dikwles mee gegaan is int bakske staan terwijl hij een toertje door het veld deed enzo na een paar jaar is de piloot waarbij mijn vader in sidecar stond verhuist naar de usa en toen is mijn vader er ook mee gestopt.

toen ik een jaar of 11 zijn wij verhuist en in het dorp dat wij nu nog steeds wonen nieuwe vrienden leren kennen waaronder er iemand was die enduro reedt en van het een komt het ander een paar weken later stond hier dus ook een enduro aangezien ik ondertussen ook al oud genoeg was om zelf te kunnen rijden maar geen rijbewijs en geen ervaring had hebben we toen een trike 150cc 4-takt kunnen kopen die vrienden nog in hun garage hadden staan daarmee elk weekend gaan rijden zo mijn eerste croservaring opgedaan na 6 maanden deze trike verkocht en een honda cr 125cc gekocht waar ik meer aan gesleutelt heb dan mee gereden :cry: uiteindelijk deze weg gedaan vanwege de constante problemen ermee en nog een paar jaren met de enduro van mijn vader husky 350 4-takt rond gereden hij s'morgens enduro en ik smiddags opt crosparcour

een paar jaar later heeft mijn vader dan een ongeval gehad met de moto knie verbrijselt en natuurlijk moest de moto dan weg van ons moeder ik was ondertussen al 16 jaar heb mij dan een honda mtx 50cc gekocht daarmee nog geprobeert zoveel mogelijk ofroad te rijden zat natuurlijk niet veel power en snelheid achter maar beter dan niks tot ik dan oud genoeg was voor een moto heb dan een tijdje met een kawasaki zx-6r rondgereden maar het geeft toch nniet het zelfde gevoel als offroader na ik daarmee een ongeluk heb gehad heb ik me dan toch maar een enduro aangeschat een husky 410 (4-takt) waarvan ik zeer tevreden ben bij ons vader kwamen de herinnering terug boven en begon het te kriebelen na veel tegen klagen van mijn moeder heeft hij zich dan ook terug een husky aangeschaft

heb zelfs mijn vriendin overhaalt om ook een enduro te kopen en sindsdien rijden wij nu elk weekend enduro :)
Enduro toffe sport
honda cr80
Berichten: 97
Lid geworden op: di mar 04, 2003 11:47
Locatie: Wijchen

ad f. schreef:nu ga ik waarschijnlijk in groesbeek rijden, weet iemand hier wat over die baan??

honda cr80,

groesbeek is een heel mooi circuit alleen liggen er zeer veel stenen.
Dus een bodyprotecter is wel nodig als je daar gaat rijden.
het is altijd 1 van mijn favoriete circuits geweest.
MC de zeven heuvelen zegt al genoeg dat er een flink aantal springheuvels inzitten en een flinke steile helling waar je overigens gemakkelijk oprijdt.
als je beneden in het "dal" aankomt rijden voor de eerste keer en je kijkt tegen die helling aan dan lijkt het steiler dan het is.
veel plezier als je daar gaat rijden.
ik heb dus een 80 cctje, hebben ze daar een aparte baan voor 80cc zoals in berghem en vroeger in Wijchen of van 80cc tot 650cc op een baan? en dat van die steentjes heb ik gemerkt, stond iets te dicht langs de baan en kreeg er bijna een paar me mond ingewerkt :lol:
geen honda cr80 meer
pruus
Berichten: 739
Lid geworden op: wo dec 04, 2002 17:02
Locatie: roermond
Contacteer:

Op m'n zevende liet ons vader me al op de parkeerplaats rond de vrachtwagens knetteren met zijn DKW. Effe later werd het een NSU sportmax, maar die was te zwaar (of duur?) dus daar mocht ik niet op. Met 12 thuisgebracht door prinsemarij nadat ze me na een achtervolging van m'n eigenbouw Quickley/Mobylette hadden gereden. Dan binnen de margen der wet brommertijd. Met 16 klein rijbewijs behaalt en 50 cc Zundapp gekocht met grote kentekenplaat (duitse regels, mag 80 lopen), hij had een hoge uitlaat maar was ver van offroad en ik heb hem flink getuned voor de weg. Vervolgens RD 350, alle CB's, Norton Commando etc. en nog steeds moest ik niets van noppen hebben. Inmiddels heb ik mijn vierde GSXR 750 maar rij niet meer op de openbare weg ermee. Vorig jaar in een vlaag van verstandsverbijstering oude XR 500 in huis gehaalt. Heb een paar keer geoefend op een braakliggend terrain naast onze lokale penintentiere inrichting () en ben dan met het krot naar Handel voor de jaarlijkse offroad-rit. Toen ik thuiskwam zag mijn vrouw gelijk dat ik er een verslaving bijhad! Inmiddelsheb ik een CR 250 als twijfelachtige enduro en vraag me af hoelang ik nog met alles door kan gaan.
Groeten, en laat 'm niet afslaan, he
wat Echt snel maakt is de behoefde om ergens anders te zijn dan daar waar je net bent
Bartie
Berichten: 21
Lid geworden op: zo jun 08, 2003 23:50
Locatie: Ninove
Contacteer:

Hallo beste offroad vrienden,

Ik ben hier nieuw op het forum en dit is misschien een goede manier om mij even voor te stellen.

Ik heb altijd al iets moet brommers en moto's gehad. Op 16 jarige leeftijd een scooter gekocht maar deze was ik al snel beu en heb deze dan gewisseld met een honda MB-5. Op 18 jaar een NSR-125 gehad maar deze werd een paar maanden later door een vriend volledig in de prak gereden. Hierna kwam er nog een GPZ305 en op 21 jaar was ik het zo een beetje beu om altijd in de regen te rijden (ons mooi belgenland) en heb de moto dan maar ingeruild voor een wagen. Maar na 6 jaar kriebelen en al een paar jaar gewerkt te hebben toch maar weer een moto gekocht een zxr-750 maar zo een asfalt racer lag mij toch zo niet.
En nu komt het enduro verhaal : Na een vakante in de ardeche waar ik een rondrit met de quad heb gedaan (in la grosspiere) en verhuist te zijn naar een streek waar je prachtige enduro ritten kan doen. Mijn beste maat had hem al een XR-600 van 92 gekocht en heb dan ook besloten om de zxr te verkopen en een XR-600 van 94 in de plaats te nemen. De 2 xr hebben we te samen deze winter volledig uit een gehaald en in orde gezet. Nu hebben we toch al een paar enduro ritjes in de omstreken gedaan en wa gasten leren kennen die hier ook rondrijden (de kawaboy). We zouden dan ook graag afzakken naar bilstain om ons daar eens goed uit te leven.

dat was het zo een beetje.

Groetjes

Bart
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Goedeavond allemaal, ik kijk het net even na, maar ik mis nog wat rijders. Wij(noppenforummers(sters) zouden het leuk vinden als onze moderators Heurta en Henk ook even wat van hun waarom vertellen, toch???
Verder mis ik nog wat vrouwelijke bijdrages. Zijn er nog vrouwelijke gasten die hun waarom willen vertellen?
Zo ver iedereen bedankt. O ben ik wat pusherig, daarvoor alvast excuses :wink:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

Oeps vergeet nog een paar moderators te noemen. de ex zot, fr@venture, jantah Heb ik ze nu allemaal? :D
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
Freek
Site Admin
Berichten: 2036
Lid geworden op: do jan 01, 1970 02:00
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

kom jongens (m/v), even bij prof. dr. Huskie op de divan. :wink:
Freek

Noppenforum brengt je op het slechte pad.
Lennaart
Berichten: 32
Lid geworden op: di jan 07, 2003 21:50
Locatie: Kortenberg
Contacteer:

'llo,

Ik ben altijd nogal zot geweest van alles waar een motor in zit. Ik heb nooit een brommertje gehad want mijn ouders waren daar tegen. Ik deed wel freestyle BMX en een beetje cross BMX. Door het BMX'en heb ik iemand leren kennen die een cross had en die regelmatig in de velden en de bossen ging rijden.
Op een mooie dag vroeg hij mij of ik eens wou rijden, ik sloeg dit niet af.
Ik was direct verkocht en een maand later stond er een ge-enduriseerde Husqvarna 125cr thuis.
Daarmee maak ik samen met mijn maat regelmatig enduro tochtjes in de buurt en iets verder (laatste was 120 km dacht ik)
In september heb ik mijn cross 2 jaar.
mmrizio
Berichten: 347
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 21:45
Locatie: Woerden (Ut)

Als kind 'droomde' ik om beurten van auto's en van motoren. En in januari natuurlijk altijd van Parijs Dakar. De racerij trok me eerlijk gezegd altijd meer dan het crossen. Nu hadden we ook geen crosscircuit in de buurt, dus dat hielp ook al niet.

Mijn motorrijbewijs heb ik ook pas vrij laat gehaald, op m'n 26'e. Eerst maar een wegmotor gekocht, een GSX1100 om het op te leren :-) Dat ging wel lekker hard, maar toen ik bevangen werd van het SM virus (supermotard voor degenen die daar weer onkuise gedachten bij hebben) moest er een supermotard komen. Dat werd een Husky WR250 die ik omgebouwd heb naar semi-supermotard.

Om zelf te doen valt SM toch wat tegen, dus reed ik voornamelijk offroad in het zanddepot in de buurt. Ondanks gebrek aan grip was dat toch wel erg leuk, dus na verkoop van de Husqvarna kwam er snel een KTM LC4.

Daarmee rijd ik het afgelopen anderhalf jaar nu on/off/allroad mee, met veel plezier.
Maurice

I'm not paranoid... Everybody *is* following me!
Arno
Berichten: 58
Lid geworden op: za nov 16, 2002 23:56
Locatie: Reuver

Nou dan mijn verhaaltje dan ook maar, Op mijn 16e en 17e nooit een brommer gehad (toen ik -13-14 was wel om mee te crossen) altijd gezegd als ik 18 ben ga ik autorijbewijs en motorrijbewijs halen en dan ga ik motorijden, autorijbewijs kwam er, auto kwam er en motorijbewijs bleef maar uit.
Tot ik een jaar of 4 geleden (op mijn 28-29e) een Honda CR250 kocht en hier illegaal wat mee rondgecrost (zonder rijbewijs en verzekering, weet het, dom dom dom) dit vondt ik zelf ook wat link, ben toen het motorrijbewijs gaan halen, honda ingeruild voor een KTM 500cc 2 tact, toen een GSX1100R erbij gekocht, KTM ingeruild voor een Honda XR600R, (kon ik tenminste wat onopvallender door de bossen gaan, dit off the road rijden beviel me toch beter dan het hard scheuren op de GSX, heb toen beide motors verkocht en een nieuwe WR450F gekocht, en daar rij ik nu al enkele maanden op (en helaas al 2 keer mee op mijn snuffert gegaan, maar dat hoort erbij he)

En op het moment ben ik nog bezig met een PW50 op te knappen voor mijn zoontje, en dan maar hopen dat hij het leuk vindt
joost79

@ Arno, ik vind het goed dat je een PW voor je zoontje in orde aan het zetten , bent, laat het hem gewoon ontdekken, en als ie schrik heeft probeer je een weekje later opnieuw, dan komt dat wel in orde... voor ne kleine gaat zo een ding al vreselijk hard (harder als 5 per uur ;) ) dus ze kunnen zich nog wel eens verschieten hoor... :)
N!co
Berichten: 184
Lid geworden op: ma dec 16, 2002 00:02
Locatie: Zuid-Holland aan zee
Contacteer:

Ik rij nu ongeveer 11 jaar motor. De eerste jaren alleen op straatmotoren (Suz GSX550 / Honda CBR400 / VFR400 / FZR600 ). Veel op het circuit gereden en nu zelfs aan het racen op een oude CBR600 in de ZomerAvondCompetitie.

Een jaar of 6 geleden mocht ik eens een Yamaha DT125 lenen van een kennis. Dat vond ik zo gaaf rijden, dat ik kort daarna een ouwe XL500 kocht 'voor erbij'. Resultaat was dat ik bijna nooit meer op mijn VFR reed..

Nu heb ik dus een XT600 voor op straat, is beter voor je rijbewijs en leuker op rotondes en drempels.
En ik heb sinds kort ook een DR350 om een beetje mee in het zand te spelen.
Triumph Tiger 800 - BMW F650 Funduro
Zot
Berichten: 914
Lid geworden op: ma jun 10, 2002 22:27
Contacteer:

Ik heb op 18 jarige leeftijd (1981) mijn eerste motor gekocht en eigenlijk altijd op straat gereden, totdat we (mijn toenmalige vriendin en ik) in 1994 uitgenodigd werd om een weekje in met de familie langs Turkije te varen. Omdat varen absoluut geen hobby van ons was, wilden we er graag nog een weekje eraan vastplakken. Toevallig las ik een stukje in de motor van Marc ? die motorritten door Turkije wilde gaan organiseren.
Gelijk info gevraagt en geboekt voor de week na na het varen.

Ik heb toen echt de week van mijn leven gehad, bij het toen nog totaal onbekende Yoshimoto, op een KLR600.

Het reis en off road virus had toegeslagen.

Thuis gekomen na deze week heb ik direct een Yamaha DT400 gekocht, een week later gevolgd door een XR500.
Afbeelding
henk-v
Berichten: 1722
Lid geworden op: di aug 20, 2002 19:52
Locatie: enspijk
Contacteer:

ja ja dr huskie heeft gelijk
Op 21 januari 18 geworden en 6 februarie mijn eerst motor gekocht honda 500 F,proefrijbewijs gehaald en rijden maar
Achteraf bezien met heel veel geluk en geen wijsheid 20000km overleefd
In 83 een maico 400 gekocht en hier een half jaar mee gespeeld maar geen cross ervaring en geen conditie dus ingerolen op een xt 500
Na een beetje gekloot in het zand en jaren voor de hobby wat aangekloot te hebben verkocht en een gs 750 gekocht daarna een 750 bol dor die ik nu nog heb
Doordat hier in de omgeving een behoorlijke groep off road rijders zit en mijn vriend een ktm 600 kocht ben ik met het virus besmet geraakt dat wil ik ook !
In 96 dus ook zon ding gekocht en na het nodige gesleutel in 98 onze eerst rit (handel) gereden (dit is helemaal geweldig en verslavend)
Vanaf die tijd rijd ik 1 rit per maand in nederland en belgie
Sinds vorig jaar in het bezit van een husaberg 600 maar gezien de mindere betrouwbaarheid blijf ik ook trouw aan de ktm
Gezien het geweldige vermogen is de husaberg de ultieme maisplakken racer en ooit zullen alle reparaties toch wel uitgevoerd zijn
Ondanks het feit dat ik geen cross ervaring heb kan ik toch redelijk meekomen en als je een beetje uitkijkt kom je een heel eind
Persoonlijk vind ik de sensatie van off road rijden groter dan van het rijden op de weg , de conditie is de beperking niet de motorfiets
Theo
Berichten: 6
Lid geworden op: wo jun 18, 2003 20:41
Locatie: Maasbree

Waarom ik nu een XR600R heb? Van een vriend gekocht, die had hem in de aanbieding.
Al eens eerder een XL600R gehad en dikke 4takten ligt mij wel.

De wegmotor pak ik niet zo snel als de crosser, want de Honda is zó warm, drempels zijn er niet meer en hoef je niet zo voorzichtig te zijn.
Scheelt ook in bekeuringen, want je moet toch wel een paar keer schakelen voor je aan de 100 zit en het lijkt harder.
That's why.
wixiban
Berichten: 20
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 23:54
Locatie: amsterdam

:lol: Ik dan ook even: rij dit jaar 25 jaar motor.Is ooit begonnen op de brommer van m'n vader,een "kapitein Mobylette" (de brommer met het sterkste hart,weet je nog wel..) . eigenlijk altijd onroad gereden maar altijd gekeken naar de offroad. YZ125 gehad en raggen in het havengebied. tussendoor diverse andere motoren,sinds 1999 Africa Twin en sinds dit jaar gewoon leip van dat ding en het ge-etter in de prut. Geen echte crosservaring maar weet me aardig te redden in het terrein. Ben dus een laatbloeier, belooft dus nog wat...

Erik
actualludo
Berichten: 170
Lid geworden op: do okt 03, 2002 21:49
Locatie: belgie
Contacteer:

mijn vader is fietsen en bromfietsen hersteller , dus heeft het niet lang geduurd eer ik een brommertje in mijn handen kreeg (een flandria met kleine wieltjes ,mocht niet groot zijn anders kon ik nie aan de grond)
heb er een paar versleten mijn eerste schakelbrommer kreeg ik op mijn 12 e jaar , tis te zeggen ik kreeg er een als ik deze kon doen rijden (was geen dag werk hehe) dus dat was dus een suzuki er 50 cc deze heb ik in de prak gesprongen .Op mijn 14 jaar mijn eerste 80 cc tje gekregen een kawasaki kx en ben meteen beginnen competitie rijden,dit heb ik 7 jaar volgehouden maar door een operatie aan de rug(hernia) ben ik wijselijk gestopt met competitie rijden , dus rij ik nu een 4 tal jaartjes enduro met een yamaha wr 400 ,en binnen 14 dagen staat er dan zo een prachtige 450 machine in mijn garage en ik hoop dat ik nog lang kan rijden zonder problemen
leve de elec starters
BSX
Berichten: 22
Lid geworden op: ma jul 15, 2002 23:51
Locatie: Klaaswaal

omdat ik het altijd al wou, maar nooit plek had of geen geld of m'n pa wou het niet weten.
nu doe ik vooral aan downhill mountainbiken (ga ook hard en jump zeker verder dan met de motor)en een motor rijbewijs wou ik sowieso, dus heb ik maar een enduro gekocht., logisch vervolg.
Hier en daar af en toe een beetje crossen en toch af en toe op de weg mogen rijden.want om te crossen heb je toch al snel een karretje nodig, en ik heb geen auto.
nu ik fanatieker wil gaan crossen eigenlijk, wil ik dat ouwe hok weg doen, en sparen voor een auto want die heb ik echt nodig en dan volgend jaar een crosser, liefst een lichte 4t. CR250, WR250F o.i.d.
Johan
Berichten: 15
Lid geworden op: za apr 26, 2003 14:05
Locatie: Krommenie

Waarom off-road?.....Tsja, zit er gewoon in. Het begon op m'n 16e met een mountainbike...helemaal te gek dat fietsen in terrein, had ook wel een brommer, ook leuk maar biken door de bagger was leuker!
B-Rijbewijs gehaald en diverse auto's gehad, maar altijd een 4x4 gewild.....maar waren toen voor mij niet te betalen :cry: .
Ben nu 28 en wilde mijn A-rijbewijs halen, dus op naar de rijschool!
Maar wat voor motor wou ik dan?? Geen supersport...gaat VEEL te hard, kan ik gelijk een kist er bij bestellen, nee doe maar niet. Toch nog het off-road gevoel...Ja een off-road, zeker! Ik wil OVERAL kunnen komen met een motor.
Lessen gaan nemen bij Preeker in Krommenie en kreeg les van Ron.....met zijn volgmotor een zwarte BMW R1150GS Adventure...helemaal uitgebouwd met all.koffers, schijnwerpers van BMW, dikke TKC 80's er om enz,enz...kosten:ruim 20.000 Euro...WAUW!!!...wat een bruut ding!!!! Kon mijn ogen er niet van af houden :shock: . Hij is zelf ook een fanatiek off-road rijder en veel over dit fenomeen gebabbelt en kreeg steeds meer de kriebels. Na 15 lessen op die KUT CB500 te hebben gereden heb ik afgereden en ben geslaagd!

Ik heb nu bijna een maand mijn A-rijbewijs en in het bezit van een DR800S uit '97 met 9000km op de teller. In het begin reed ik alleen op de weg met de DR maar het terrein kriebelde steeds meer!

Ik ben werkzaam als Boswachter in en rondom Amsterdam en rijd met en Suzuki Grand Vitara als dienstvoertuig.....leuk speelgoed, sinds ik er werk is dat ding nog nooit zo vaak het zware terrein in geweest....hehehe, mag overal komen met dat ding, en daar maak ik uiteraard gebruik van!! Ik moet toch weten wat er in mijn gebied speelt.

Tot op een dag dat mijn collega ziek werd, en ik alleen het enge bos in moest met de Vitara......hmmm, ik heb ook nog mijn eigen DR800 nog staan op de standplaats......jep!! Vitara weggezet en mijn DR gepakt....ruiterpaden, here i come!!! Eerst nog voorzichtig...nog nooit terrein gereden met de motor en opletten dat er niemand loopt....beetje raar gezicht als een boswachter als een idioot voorbij knalt op een motor.(Betrap trouwens regelmatig de jongens van de politie op hun Suzuki DR-Z 400 crossend in ons gebied aan, hahaa! Al zijn we opsporingsambtenaar, we blijven toch soms nog kind :wink: ) Okee, rustig gebiedje opgezocht.....en GAS!!!! JIHAAAAAAH!!!! TE GEK!!! Ja, verkocht!
Wat dingetjes uitgeprobeerd met de motor.....kan toch, niemand die er wat van zegt.....geen politie, geen boswachter, want dat ben ik zelf!..hahahaha...o, wat ben ik slecht..hehehe!
En die gezichten van sommige recreanten/gasten als je op een DIKKE 800CC voorbij komt rijden, LEUK! Vooral brommertjes op plekken waar ze niet mogen komen...die blikken als je ze klem rijd met de DR800. Zo van "HUH!?!?!"
Ja uitgespeeld, en weer naar mijn standplaats gereden....omgekleed en met een VETTE grijns :D :D naar huis gereden!

Nu pak ik regelmatig een opengebroken stuk weg of een bermpje......het is echt verslavend! :D

Ja voor mij nooit meer wat anders dan off-road rijden en zit nu een beetje naar een KTM 950 adventure S te kijken......o zo mooi spul.

Groetjes, Johan alias Jo de boswachter :) .
Gentle Giant
Berichten: 54
Lid geworden op: do jan 09, 2003 10:21
Contacteer:

huskie schreef:Goedeavond allemaal, ik kijk het net even na, maar ik mis nog wat rijders. Zo ver iedereen bedankt. O ben ik wat pusherig, daarvoor alvast excuses :wink:
Nadat ik al enige jaren m'n A-tje had, heb ik gewoon voor de lol de KNMV OTR-cursus bij Seppenwolde gevolgd. En toen was ik verkocht. Na enig zoekwerk een XL600 gekocht. Deze bleek echter nogal wat problemen te hebben en lang bezig geweest met het oplossen daarvan. Tussendoor wel wat ermee kunnen rijden. Dit voorjaar eindelijk voorlopig laatste probleem opgelost, en meteen flink de paadjes in de omgeving extra onveilig gemaakt :wink: Meteen maar ingeschreven in deze groep om ervaringen uit te wisselen mbt techniek en rijden.
huskie
Berichten: 4047
Lid geworden op: vr jun 14, 2002 20:05
Locatie: op stand

tzzzz het is toch wat met die boswachters van tegenwoordig.
Ik geniet echt van dit topicje. Steeds weer blijkt iemand de moeite te nemen om zijn diepste gevoelens voor het offroad/crossen met ons te willen delen.
Hopelijk dat ook veel aspiranten dit topic lezen opdat ze de juiste keuzes in hun leven zullen maken.
:lol:
Huskie op een Ktm!
Kan het gekker?
wilm
Berichten: 38
Lid geworden op: vr jun 27, 2003 23:38
Locatie: grollo

het is dat het zo goed betaald, anders was ik er al lang meegestopt :lol:
theresnootarlikesupemotar
KeTenMaar

Heb nu sinds anderhalve maand een KTM 600 LC4 uit 89, heb al jaren een oude tourmotor, waar de kick om hard mee te gaan niet aanwezig is. Bij Roel 2 jaar geleden in Amsterdam een cursus Enduro gedaan. Een paar keer met de mountain bike met collega's en dat was zo gaaf die blubber en dat afzien. Mijn vrouw (1 jaar getrouwd ben nu 37) verteld dat ik weer wil kicken, maar dan Enduro en geen racer. Heb alle verhalen op het internet wel gelezen en vooral die van MenK. Sinds kort probeer ik overal een dorgang te vinden en overheen te komen. Wil in September met off-raod ritjes beginnen of enduro ritten. Man ,wat is het afentoe zwaar en wat is het lekker.
john b
Berichten: 205
Lid geworden op: ma okt 28, 2002 13:10
Locatie: westwoud

is het niet zo dat zei ons goede voorbeeld moeten geven
Persoonlijk vind ik dit een heel goed voorbeeld dus de eerste de beste die me durft aan te houden onder het mom van het mag niet kan je m gelijk de wind van voren geven want als hij het mag dan wij ook 8)
heb het laatst ook weer meegemaakt angehouden op de snelweg ree volgens de mannen te hard en ik reed achter ze aan terwijl ze 150 reden zonder de noodzakelijke verlichting dus ik ook en daar hadden ze weinig op te zeggen haha alleen een waarschuwing :twisted:
doe wat je niet laten kunt
Plaats reactie