Was juist weer met goede moed begonnen.
een dezer dagen haal ik toch nog ff het filter eruit en check ik 't een en ander.
Doet ie het ineens goed en zijn er geen kopers dan hou ik 'm

... hejjj, pagina 100

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Rondje van de zaak !CrazyWezel schreef:pagina 100
Ja echt belachelijk hè dat dat pas na 100.000km moet gebeuren.zappa.suzuki schreef:Rottige GSen, hele achterkant uitbouwen om bij de koppeling te komen![]()
THX. zoals het er nu uitziet heb ik een wijs besluit genomen om bij de eerste vreemde geluiden de fiets preventief stil te zetten en hem open te maken zodat ik veel schade heb kunnen voorkomen.zappa.suzuki schreef: Suc6 Leo!
Gelukkig valt de schade mee
Ja hoor. Moeders haar brommers doen het gewoon en daar rijden we onze ritjes op in de vakantie tussen het sleutelen in.de antrapper schreef:Nog wel tijd voor vakantie?
Dat is precies wat ik ook dacht.futurist schreef: Ik zou ook wel zin in zo"n avontuur hebben hoor................................Daar is onze fiets nou echt voor gemaakt
greetz Futurist
Om niet met een hoop tjiptjap de werkbank van spgoesdakar vies te maken had ik al het vet eraf gehaald. En bij thuiskomst de nieuwe lagers lekker ingevet met blauwe smurfensnot welke ik ooit van CW heb gekregen voordat ik ze terug plaatste.futurist schreef:Hé ik hoop wel dat je er meer vet in heb gedaan als op de foto voor dat het erin geschoefd
Vooropgesteld dat het een gruwelijke luxeprobleem is heb je helemaal gelijk en ik rij dan ook op moeder haar fiets naar het werkfuturist schreef:het hele motorpark zit in de lappenmand is het niet