Dank voor de tip.
Kzal weer eens ouderwets aan "uitlaatbochtje fikken" doen

LEO
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
de antrapper schreef:Lig het nou aan mij? ik krijg de schijt van dit weer, ik heb al 6 weken niet meer op de brommer gezeten, ik weet geeneens offie nog wel loopt
, En ik heb er ook geen lol aan om me ballen eraf te laten vriezen met dit weer, maar ik wordt wel steeds %$#&&^%%#.
Waar blijft die Global Warming??? nou ??
Die site was gisterenavond uit de lucht vandaar dat ik hier gepost heb.je hebt tig MT5 fora die je vast wel willen helpen, mt5 volk is wel n volk appart..
Ofwel "slimme" en "héél slimme"Edwin schreef:je hebt mannen en mannen natuurlijk...![]()
![]()
jow..zappa.suzuki schreef:Ai.. sterkte morgen.. mijn ervaring is dat het de volgende dag pas echt zeer doet
Klopt. Maar ik wilde meteen BIG you know ......helaas iets te BIG.CamoKat schreef:Was zo'n 20mm carb nou niet voor een 70cc? .. en had een 50cc niet een 16 of een 18mm?
Inmiddels zit in Nijnsel een zaakje wat alles levert wat je maar zoekt en dat is gelukkig bij mij om de hoekCamoKat schreef:Bytheway .... de 125cckit die ik op dat MB8-blok gezet heb komt bij jouw uit de buurt.
'k weet niet meer precies waar ... maar 't was omgeving Goch ... en 20 jaar geleden