Zijn jullie beiden nog geslaagd voor het brommercertificaat ?

LEO
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
AlgemeneperiodiekekeuringsbevoegdheidsverlengingsexamenMANUS-3000 schreef: bevoegdheidsverlengingsexamen voor de APK,als dat geen scrabble knaller is.
hij doet het nog primaMANUS-3000 schreef:Tijdje geleden en nog steeds geen nieuwe brommer maar na vandaag jeukt het toch weer. Moest vandaag een examen doen in Zaandam en het 1e wat ik naast me zag toen ik parkeerde was de sr 42 van big 88. FF staan praten en naar het vertrouwde geluid van de BIG mogen luisteren dus als de belastingdienst me dit jaar goed gezind is(en dat is ie)gaat deze jonguh weer shoppen voor een BIG.
Das standaard voor een 750, de 800 heeft een 47 er op zitten maar 1 tandje achter scheelt erg weinigjef0611 schreef:ik heb ff gekeken heb er nu 15-48 opzittenjef0611 schreef:kijk eens aan:) ik zal van de week ff kijken hoeveel tijden ero zitten voor en achter dan weet ik of ik er wat mee kan
ok heb van t weekend ff gereden en bij 120kmph maakt hij ~5000 toerenzappa.suzuki schreef:Das standaard voor een 750, de 800 heeft een 47 er op zitten maar 1 tandje achter scheelt erg weinigjef0611 schreef:ik heb ff gekeken heb er nu 15-48 opzittenjef0611 schreef:kijk eens aan:) ik zal van de week ff kijken hoeveel tijden ero zitten voor en achter dan weet ik of ik er wat mee kan
MANUS-3000 schreef:Ik deed licht,heb een hekel aan zwaar tillen en ik snap nix van extrapolatiedrukken en zo.
Is het ook herorientatie of ga je voor de 1e keer?