zappa.suzuki schreef:Suzuki liep ver voor met de snavel.. nu boduren BMW en Truimph en er voort
Zelfs Playmobil snapt het al getuige het speelgoed motording van de jongste hier
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Dondor Big? Dondor als in de motorvereniging uit Nijmegen?mueslimonster schreef:Maar nu wel, als het goed is.. En excuses voor het vervuilen van het forum.
ze staat hier.
Ah,mueslimonster schreef:Jups, Dondor als in die vereniging. Ben nr. 3 met een Big. En wat betreft het shiny-gehalte: ik heb nog even overwogen om de carterbescherming en valbeugels te polijsten...
AHA, precies volgens het BIGclubregelement !mueslimonster schreef:@LEO: biermerk ongebonden, brakke fietsen, weekendjes weg, borrels, je kent 't wel.
Die van mij is uit `89 en kostte € 450,- . Ik ken hier iemand die er een uit `88 heeft en die vele malen meer KM`s gedraaid heeft dan die van mij en maar € 300,- kostte dus ik wilde die fiets voordragen voor CLUBICOON ............... of voor € 5000 euro op MP zetten want de v(r)aagprijzen gaan door het dak heen de laatste tijdCrazyWezel schreef:.. .. .. .. Torte! -> museum stuk? .. .. .. ..