Hier bij de motorboer betaalde je 250 euro voor de zuiger zonder zuigerveren

Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Zit er over te denken, maar andere kant heb ik nog een goed blok in Dirty liggen.. hoogstens nieuwe balans en nokkenketting er in...Frans van Roosmalen schreef:Ben jij van plan een revisie uit te voeren van cylinder en kop?zappa.suzuki schreef:Ik ook maar bij CMS heb ik de zuiger, pakkingen en kleppenseals voor die prijs.. dus denk toch even chekken![]()
Het uithonen en de kop revisie heb jij daar een adresje voor bij ons in de buurt![]()
Zit hier ook sterk aan te denken wat denk je zouden ze korting geven als er twee setjes bestelt/gehoont worden?
Gewoon omdat ie nogal rookt en om er zeker van te zijn dat ie goed iszappa.suzuki schreef: Maar waarom zou jij het doen? drinkt toch geen 1 liter op de 1000km?
Is het verschilzappa.suzuki schreef: @ Shifty, dus dan is CSM een stuk goedkoper![]()
edit.. althans voor de 800, mischien dan ook bij Hessler?
http://www.cmsnl.com/suzuki-dr800-1993- ... IG-05.html
http://www.cmsnl.com/suzuki-dr750-1989- ... IG-05.html
hehe ja, dan heb je net je motor klaar, en dan sloop je m door al dat stof en zandFrans van Roosmalen schreef:Dat ziet er vet uit Shifty![]()
Op naar Dakar![]()
Frans
Damn, man die voorvork, zo zou ik er ook wel eentje willen scoren!Shifty-PK schreef:Vandaag eindelijk weer een goed testritje kunnen maken, de nieuwe (juist) getimede nokkenasketting heeft vruchten afgeworpen: wheelies in zijn 1 gaan ineens een stuk makkelijker om maar even het vermogen uit te drukken. De lichtere voorvork zal hier ook een bijdrage aan geven. Loopt ook heerlijk door de toeren heen. Volgende week maar weer eens langs de motorboer voor een dynorun. Want meten is weten.
De USD vork is ook heerlijk over de verkeersdrempels.
Stuuruitslag heb ik ook weer naar originele waarden kunnen terugbrengen (wat best veel is). Nu nog een stuuruitslag begrenser erop laten lassen.
Dan nog te doen: voorspatbord erop, sterkere veren (maar deze eerst maar eens goed testen).