Zo gekocht maar al veel knullige dingen tegen gekomen

Loopt gewoon niet zo soepel\goed als mijn oude afgeragde 94-er.
Dan balansketting en kleppen stellen.
Moderators: ghulst, DR-Big, zappa.suzuki
Was het bier op dat je een SR43 frame in de kleur van een SR41 ging schilderenOuwe Reus schreef: ..maar wel ff met het test(draai)frame aan de slag geweest...
Bier heb ik nog voldoende staanLeo schreef:Was het bier op dat je een SR43 frame in de kleur van een SR41 ging schilderenOuwe Reus schreef: ..maar wel ff met het test(draai)frame aan de slag geweest...![]()
Het frame was toch alleen om een blok te laten testdraaien ?
Of wil je er uiteindelijk een SR41 van maken ?
Misschien moet je tijdens de spierpijnpauze ( die vanaf morgenvroeg intreedt als je uit bed probeert te komenloek de kort schreef: Zelfs krassen aan de binnenkant van mijn vizier en de hele helm vol met zand.
Ben er regelmatig hard en zacht van af gestuiterd in t zand en op de weg maar op de knippen had ik na een paar momenten wel zo iets van hier doen we maar wat rustig na een aantal x zijwaarts het bos in te zijn gestuiterd recht op een boom af..loek de kort schreef:
@ Zappa, begrijp ik het goed dat jij er ook wel eens afgestuiterd bent of kon je hem wel houden?
Heb vorig jaar al een keer gemazzeld in een vergelijkbare situatie, bokte toen ook met 2 wielen los redelijk hoog de lucht in maar toen kwam er geen 3e knip.
Vering aanpassen zal wel helpen (heb zelf voor al iets aangepast) maar denk dat met name de voorkant toch veel te zwaar blijft.
Mijn vering slaat ook zelden door. ook met andere veren kan ik "de gekken" waar ik meestal mee op pad ga niet bijhouden, zal me overigens ook op een smalle niet meevallen vermoed ik. Gisteren reed een vriend van me (63 jaar oud) met een XT600 en die ging nog harder dan ik, zal wel aan zijn motor verleden liggen.
ik ga de BIG (low budget) weer opknappen en neem me voor het wat rustiger aan te gaan doen met dat ding![]()
In plaats van geld te stoppen in andere veren ga ik een "smalle" zoeken.
Veel plezier Loek met jouw rit, het is héérlijk weerloek de kort schreef:Gisteren de cross BIG weer opgelapt.
Stuuraanslag pen op onderste kroonplaat gericht, gelukkig de rest niet krom.
Kuipwerk met plaatjes en popnagels weer 1 geheel van gemaakt.
Snavel weer opgelapt.
Stuur gericht in afwachting van een nieuw stuur.
Tijdelijk een ruitje van een 750 geplaatst in afwachting van mijn nieuwe home made ruit, blijft lekker een flinke raam voor je gezicht als je voorganger modder opgooit en met een BIG rij je niet vaak vooraan, helaas.
Tank gericht en weer voorzien van kneedbaar staal.
Kuipframe waar tellers en koplamp inzit gericht.
Valbeugels nu degelijk vastgezet, zaten tijdelijk gepuntlast, bleek niet sterk zat![]()
Over een uurtje de eerste testrit kijken of ik t nog durfZal hem met respect berijden.
Ik heb er nog 2 te geef, 1 lange achterbrugsticker en 1 zwarte met een halve Big [ok heb er dan nog een paar voor mn zelffuturist schreef:STICKERS
misschien is het sticker verhaal hier niet in de juiste rubriek maar ik vraag het toch........hoe ver staan we met de stickers. ik wil graag een paar setjes, liefst van de originele met de halve sr43 er op
futurist